۰

زندگی جدید Moto 360 با تغییرات اساسی

بازدید 971

همانطور که می دانید Motorola یکی از شرکت های تقریبا نو است که توانسته در سال های اخیر نسبت به غول های تکنولوژی خودش را نشان بدهد! حالا که بازار ساعت های هوشمند داغ است چرا Motorola یک تولید کننده متفاوت برای اسمارت واچ نباشد؟چندی پیش متوجه شدیم که موتورلا ساعت هوشمندی تحت عنوان Moto 360 روانه بازار کرد که البته ویژگی های انحصاری نسبت به سایر ساعت ها داشت که توسط اپل، سامسونگ و سونی و حتی مایکروسافت تولید شده بودند اما از نظر عوامانه می شد هر چند مورد را با هم یکسان گرفت. به هر حال Moto 360  موتورلا وارد بازار شد و کاربران تجربیاتی از آن را گذراندند.

Motorola-Moto-360-Shows-Up-With-Silver-Metal-Band-and-Casing-449844-2-1024x512

ا اینکه خبر جدید در مورد Moto 360  حاکی از این بود که موتورلا این سیستم هوشمند خود را به روز رسانی کرده است. در به روز رسانی اخیر اغلب موارد به صورتی بوده است که به طول عمر باطری بیشتر کمک می کند.

در تغییرات اخیر می توان خاموش شدن نمایشگر و تعدیل نور با توجه به میزان نور محیطی را بسیار مهم بر شمرد البته این تغییر زمانی رخ می دهد که میزان شارژ ساعت هوشمند شما، به کمتر از ۱۵ درصد می رسد.

تمام تغییرات به این دو مورد محدود نمی شود بلکه رابط کاربری آن هم تغییراتی کرده است. برای مثال شما می توانید نوتیفی ها را مشاهده کنید و حتی آن ها را رد کنید! این ها اخبار بسیار خوبی است برای کاربرانی که از مشکلات مرتبط با نوتیفی ها شکایت کرده بودند و موتورلا مسئول رسیدگی و حل این مشکل بود و به خوبی این مساله را حل کرد!البته یک سری تغییرات زیر پوستی هم در این ساعت رخ داده که از جمله آن ها می توانیم به مواردی مثل اتصالات بلوتوثی هدست اشاره کرد!

xl_motorola-moto-360

البته این به روز رسانی به رایگان صورت می گیرد و نوتیفی آن روی ساعت مشخص خواهد شد! موتورلا اعلام کرده است که اگر نوتیفی را دریافت نکردید عصبانی نشوید! کافیست کمی تحمل کنید تا نوتیفی مورد نظر شما آماده شود و بعد آن را در ساعت دریافت و بدین صورت روی گوشی خود اعمال کنید.

نوتیفی های مرتبط با به روز رسانی در یک زمان خاص ارسال نمی شود، که این البته باید شامل تدابیر مهمی باشد که توسط کارشناسان در نظر گرفته شده است.

Moto 360 ساعت هوشمند و برتر شرکت آمریکایی موتورلا است که با صفحه ای گرد رنگ و غالبا به صورت مشکی رنگ، روانه بازار شده است تا با نصب آن روی دستانتان بتوانید امکانات هوشمندی در یک فضای کم در اختیار داشته باشید.

موتو ۳۶۰ در وهله اول به صورت یک ساعت معمولی به نظر می رسد که همان عقربه های سنتی، گرداننده آن هستند اما اگر کمی با آن باشید متوجه می شوید که این دستگاه هوشمند چیزی فراتر از یک ساعت عادی است!از Moto 360 خود لذت ببرید و دقیقه ها را در اختیار بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.