۰

قیمت و زمان عرضه هواوی P9 و P9 پلاس مشخص شد

بازدید 1022

اگر پیگیر اخبار این مرتبط با تلفن هوشمدن جدید هواوی پی ۹ بوده باشید حتما می‌دانید که این محصول در دو مدل معمولی با اندازه ۵.۲ اینچی و مدل پلاس با اندازه صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تولید شده است. اما حالا قیمت و زمان عرضه این دو دستگاه هم مشخص شده و مدل معمولی این محصول ۵۹۹ یورو و مدل پلاس آن ۷۴۹ یورو تعیین گشته و نیز از روز ۱۰ اردیبهشت به بازار عرضه می‌شود.

94a80098-cf7a-4523-8aa7-699efc57b8eb

مشخصات فنی دو مدل یاد شده کمی با هم فرق دارند. هواوی پی ۹ مجهز به پردازنده Kirin 955، سه گیگابایت حافظه رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی IPS NEO LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، دوربین دوگانه پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپکیسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، اندروید ۶، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از USB Type-C است. همچنین مشخص شده که این محصول در ۴ رنگ تولید شده است.

اما مدل پلاس تلفن هوشمند یا شده تفاوت‌هایی با مدل معمولی دارد. صفحه نمایش این مدل ۵/۵ اینچی و از نوع SUPER AMOLED است. رم پردازشی این محصول ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده ولی سیستم عامل پیش‌فرض آن برخلاف برادر کوچکش اندروید ۵ است. چیپ گرافیکی هوآوی پی ۹ پلاس ARM Mail-T880 بوده و باتری آن هم ۳۴۰۰ میلی ‌آمپرساعتی بوده ولی سایر مشخصات فنی اصلی این دستگاه مشابه با مدل اصلی است.

اما حالا قیمت این دو دستگاه هم مشخص شده و قرار است هوآوی پی ۹ با قیمت ۵۹۹ یورو و هوآوی پی ۹ پلاس با قیمت ۷۴۹ یورو به دست مشتریان برسند. تاریخ عرضه این دو محصول نیز مشخص شده و از روز ۱۰ اردبیهشت در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.