۰

طرح مجلس برای اخذ عوارض از اینترنت

تصویر پیدا نشد !
بازدید 754

معاون دانشجویی، فرهنگی و امور مجلس وزارت بهداشت از طرحی به منظور اخذ عوارض برای استفاده از اینترنت و هزینه کرد این پول برای ورزش و سلامت جوانان در مجلس خبر داد. محمدرضا داوودآبادی فراهانی امروز در حاشیه همایش ملی «هم‌اندیشی سلامت دانشجویان» در جمع خبرنگاران درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر سلامت جوانان گفت: یکی از مشکلاتی که شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند این است که تحرک نوجوانان و جوانان را کاهش داده است و چون وقت زیادی را برای این شبکه ها صرف می کنند و تحرک قطعا کم شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت افزود: طرحی را برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده اند که عوارضی را بر استفاده از اینترنت بگذارند و پول آن را خرج جوانان و سلامت آنها کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،وی یادآور شد: البته ما خیلی ورود جدی به این حوزه نداشته ایم چرا که پدیده شبکه اجتماعی، پدیده های جدیدی هستند و باید پاسخ های زودهنگام داشته باشند از سوی دیگر اینکه وظایف حوزه فرهنگ است یا وظیفه حوزه سلامت، به صورت دقیق مشخص نیست.

فراهانی درباره آمار آسیب های اجتماعی در بین دانشجویان گفت: آخرین مطالعاتی که انجام شده در سال ۹۲ بوده است و نتایج آن در سال ۹۳ منتشر شده است.

وی اظهار داشت: ما در حوزه معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در حال انجام مطالعه جدیدی هستیم تا بتوانیم با ارائه آمار و ارقام ببینیم واقعا در چه وضعیتی قرار داریم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.