۰

سامسونگ موبایل اقتصادی گلکسی گرند پرایم پلاس را معرفی کرد

بازدید 1055

سامسونگ با عرضه تلفن هوشمند جدیدی در کشور روسیه، عضو جدیدی به خانواده پایین رده های خود افزوده و قصد دارد به زودی آن را روانه بازار بین المللی سازد.موبایل SM-G532 که در نقاط مختلف جهان با دو نام گلکسی Gran Prime Plus و گلکسی J2 Prime شناخته می شود، عضو جدید سری J بوده و شباهت های بسیار زیادی با Grand Prime سال ۲۰۱۴ دارد.

samsung-galaxy-grand-prime-galaxy-j2-prime-4-w600

برخی از مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند هفته گذشته از طریق بنچمارک آنتوتو فاش شده بود و حالا شاهد تمام اطلاعات دقیق و طراحی آن هستیم.

گلکسی J2 پرایم از صفحه نمایش IPS پنج اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل برخوردار بوده و دوربین پشت و سلفی آن به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

چیپست مدیاتک MT6737T در مرکز پردازشی دیوایس قرار گرفته و در دو نسخه ۱٫۵ گیگابایت رم با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم با ۱۶ گیگابایت حافظه عرضه شده است.

گلکسی گرند پرایم پلاس به طور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ بوده و فعلاً اطلاعی از برنامه سامسونگ برای به روز رسانی آن به نوقا در دست نیست.

در حال حاضر این موبایل اقتصادی فقط در روسیه و با قیمت ۱۴۰ دلار قابل خریداری است، اما با توجه به سابقه قیمت گذاری های این کشور، قیمت آن در بازار بین المللی بیشتر از ۱۰۰ دلار نخواهد بود. گفتنی است J2 پرایم در سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی عرضه شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.