۰

سامسونگ از دوربین Gear 360 رونمایی کرد

بازدید 941

اخیرا سامسونگ از دوربین دایره‌ای مجهز به حسگر خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد که به کاربران اجازه خواهد داد تا تصاویر و ویدیوها را در ۳۶۰ درجه به ثبت برسانند. این دستگاه، دارای حسگرهای دوگانه (عقب و جلو) با یک برنامه‌ی موبایل است که به‌طور اتوماتیک تصاویر و ویدیوهای هر دو حسگر دوربین را به هم وصل می‌کند تا یک تصویر یا ویدیوی ۳۶۰ درجه تشکیل شود. در ادامه همراه نیوز آی تی باشید.

Gear360-1-710x434

دوربین Gear 360، ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای واقعیت مجازی را آسان‌تر خواهد کرد. هر دو لنز، از دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کنند و می‌توانند با هم، مورد استفاده قرار بگیرند. در صورتی که تنها از یک لنز استفاده کنید، این دوربین به شما، تصاویر و ویدیوهای ۱۸۰ درجه را ارائه خواهد کرد.

بعد از ضبط ویدیو یا گرفتن تصویر، می‌توانید مستقیما آنها را در یوتیوب یا فیس‌بوک یه اشتراک بگذارید تا بدون نیاز به هدست، به‌صورت سه‌بعدی نمایش داده شوند. دارندگان هدست واقعیت مجازی سامسونگ، می‌توانند محتواهای ۳۶۰ درجه را نیز با استفاده از این دستگاه، مشاهده کنند.هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی Gear 360 اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده از سوی سامسونگ اعلام شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.