۰

ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بازدید 1333

 

ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم، به منظور بهبود و تقویت شبکه ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، مولد و فناورانه به منظور هوشمندسازی مدیریت جزیرۀ قشم، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که روز گذشته (۱۵ مهر) برگزار شد، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره و معاونان ایرانسل و حمیدرضا مؤمنی، مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره سازمان منطقۀ آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان حضور داشتند.

از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، می‌توان به ارائه و توسعۀ خدمات مبتنی بر محتوا و تولید محتوای دیجیتال بر بسترهای ایرانسل، توسعه زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت در جزیره قشم از طریق فراهم ساختن امکان ایجاد سایت‌های جدید و همکاری در ایجاد زیرساخت ارتباط شهری در قالب پروژه فیبرنوری، به منظور هوشمندسازی مدیریت جزیره قشم و نیز ارائه محصولات و امکانات مربوط به شهر هوشمند در جزیره قشم بر بسترهای ایرانسل و توسعه آنها اشاره کرد.

ایرانسل خدماتی مانند سیم‌کارت سازمانی، اینترنت سازمانی، شبکه امن همراه اختصاصی، راهکار مدیریت ناوگان، سامانه گفت‌وگوی ناهمگام سیگنال، خدمات اینترنت اشیا بر بستر شبکه NB-IoT و زیرساخت ابری (IaaS) را برای توسعه خدمات مدیریت هوشمند جزیرۀ قشم، ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.