۰

اپل مجموعه‌ی iWork را بصورت رایگان در اختیار کاربران ویندوز گذاشت

بازدید 1177

screen-shot-2015-02-13-at-1-06-41-pm_story-710x434

ظاهرا اپل و مایکروسافت برای جذب کاربران همدیگر نهایت تلاش خود را بکار گرفته‌اند و یکی پس از دیگری در حال عرضه‌ی محصولاتشان برای پلتفرم رقیب است و جالب هم در آن است که آن را رایگان عرضه می‌کنند! ظاهرا این بار نوبت اپل است تا پا را در قلمرو مایکروسافت گذاشته و مجموعه‌ی iWork را به عنوان تهدیدی برای Office به صورت رایگان در اختیار کاربران ویندوزی قرار دهد. در ادامه با ما باشید.

طبق گزارشی که ZDNet منتشر کرده، اپل اخیرا نسخه‌ی تحت وب مجموعه‌ی یکپارچه‌ی iWork را در قالب نرم‌افزار iCloud ویندوز برای کاربران سیستم‌عامل مایکروسافت عرضه کرده و به آنها اجازه داده که به صورت رایگان و بدون نیاز به محصولات سخت‌افزاری اپل و سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، از امکانات این مجموعه‌ی رقیب آفیس لذت ببرند.
مسلما این موضوع باعث می‌شود که مخاطبان وسیع‌تری جذب iWork شوند و اپل می‌تواند که از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. اکنون تمامی کاربران ویندوزی می‌توانند که یک Apple ID را در وبسایت iCloud بسازند و به امکانات گسترده‌ی مجموعه‌ی iWorks دسترسی پیدا کنند.
مسلما iWorks راه درازی را در پیش دارد تا بتواند کامل از پس مجموعه‌ی Office مایکروسافت برآید و بابد ببینیم که اصلا مایکروسافت این اجازه را خواهد داد یا خیر! مسلما رقابتی شدن بازار این بخش نیز می‌تواند در نهایت به سود مصرف‌کنندگان تمام شود.

لینک مستقیم وبسایت iCloud beta

منبع

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.