۰

اپل آی مک ها را با طراحی و رنگ‌بندی جدید و پردازنده اپل سیلیکون رونمایی کرد‌

بازدید 1722

آی‌مک‌های جدید اپل با طراحی متفاوت، رنگ‌بندی متنوع و پردازنده‌ی M1 رونمایی شدند.اپل دقایقی قبل در کنفرانس رونمایی از محصولات جدید خود از کامپیوترهای رومیزی iMac با طراحی متفاوت رونمایی کرد. این کامپیوترها برخلاف گذشته در چندین رنگ اشباع‌شده عرضه می‌شوند و اپل می‌گوید که این کامپیوترها با پردازنده‌ی M1 از نو طراحی شده‌اند.طراحی آی‌مک‌ها شبیه به آیپد پرو شده به‌جای انحنا در لبه‌ها از طراحی فلت بهره می‌برد. حاشیه‌ها باریک شده‌اند. سایز نمایشگر نیز ۲۴ اینچ خواهد بود.

آی‌مک‌های جدید به اسپیکرهای قدرتمند، میکروفن بسیار خوب و به گفته‌ی اپل دوربین عالی مجهز شده‌اند. این کامپیوتر از ۶ اسپیکر بسیار قدرتمند که دقت صدای بسیار خوبی نیز دارند بهره می‌برند.آی‌مک‌های جدید به لطف استفاده از پردازنده‌ی ۸‌هسته‌ای M1 در یک ثانیه بالا آمده و در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. آی‌مک جدید ۸۵ درصد سریع‌تر از آی‌مک‌های قبلی است و گرافیک آن نیز ۲ برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. این کامپیوتر در زمینه‌ی هوش مصنوعی ۳ برابر سریع‌تر از قبلی است. این کامپیوتر بازده بسیار خوبی در نرم‌افزار تدوین ویدیوی فاینال‌کات دارد.نمایشگر iMac جدید ۲۴ اینچ با رزوشولن ۴٫۵K است. حاشیه‌ی اطراف نمایشگر بسیار باریک شده، اما در قسمت پایین نمایشگر فضای بزرگی در نظر گرفته شده است. این نمایشگر از فناوری True Tone اپل بهره می‌برد تا کاربر بتواند گرمی رنگ‌ها را در آن تنظیم کند.

اپل به یکی از درخواست‌های مهم کاربران مبنی بر ارتقاء دوربین آی‌مک‌ها واکنش مثبت نشان داده و در آی‌مک جدید علاوه بر دوربین، میکروفن‌ها را نیز ارتقاء داده است تا کاربران بتواند در این کامپیوتر از تماس ویدیویی با کیفیت مطلوب بهره ببرند. رزولوشن دوربین به ۱۰۸۰p ارتقاء یافته و حسگر دوربین نیز بزرگ‌تر شده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.