۰

آغاز ثبت‌نام نمایشگاه تلکام ۹۸ با عنوان “تلکام پلاس” از ۱۴ آبان

بازدید 958

سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات طی اطلاعیه‌ای آغاز ثبت نام نمایشگاه تلکام ۹۸ از سه شنبه ۱۴ آبان ماه خبر دادند و تاکید کردند که این نمایشگاه با رویکردی جدید تحت نام تلکام پلاس از ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات، آمده است: این نمایشگاه با راهبری دو تشکل فوق و مشارکت سایر انجمن‌های مرتبط با عنایت به رهنمودهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با رویکردی جدید تحت نام تلکام پلاس از ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال برگزار خواهد شد.

در ادامه‌ی این اطلاعیه به اظهارات مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران پیرامون نمایشگاه تلکام اشاره و به عناوین مورد اشاره وزیر ارتباطات با سرفصل‌های ذیل تاکید شده است؛

– نمایشگاه تلکام یکی از کلیدی‌ترین نمایشگاه هایی است که در کشور داریم.
–  دستاوردهای تلکام بخش بزرگی از فعالیت‌های ما را پوشش می‌دهد.
–  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورها، دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار باید در نمایشگاه تلکام حضور پررنگ داشته باشند و با هم تبادل نظر نمایند.

در همین راستا، مهندس فرامرز رستگار، دبیرسندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: تلاش فراوان کردیم که نمایشگاه تلکام را در جوار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار کنیم تا حضور مجموعه‌ی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی را در کنار خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حاشیه‌ی نمایشگاه، نشست‌های پویش ظرفیت را خواهیم داشت که شامل سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی و میزهای گفت‌وگو خواهد بود. در میزهای گفت‌وگو، میزبان‌هایی از بخش های ذیربط دولتی، اپراتورها، شرکت‌های فناور خارجی، صندوق ها و بانک‌های تخصصی، اتاق بازرگانی و تشکل ها، دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و همچنین کارخانه های نواوری محل تجمیع استارت آپ ها خواهیم داشت.

رستگار افزود: برای اطلاع رسانی گسترده‌تر، به زودی یک کنفرانس خبری در مورد نمایشگاه و مناسبت‌های جنبی آن برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.