۰

مشخصات سخت افزاری HTC One M9 و One M9 Plus مشخص شد!

بازدید 1009

7a4e9497b9ca559e1dcaa6a29a688076_L

این چند وقت از فرط هجوم شایعات تقریبا می دانیم شرکت های صاحب بازار موبایل قرار است چه محصولاتی را رونمایی کنند و همینطور اینکه کدام ها حضور پر رنگ داشته و کدام ها فرصت را در وقتی دیگر مغتنم می شمارند (ال جی و سونی پرچمداران خود را معرفی نخواهند کرد). در این بین شرکت تایوانی HTC در مسیری مشابه اپل، دو گوشی رده بالا را برای سری One معرفی خواهد کرد: HTC One M9 و HTC One M9 Plus. وب سایت بنچمارک Compubench مشخصات نسبتا کاملی از این دو گوشی رو نموده که در ادامه می بینیم.

M9

پیکربندی دوربین روی هر دو One M9 تقریبا یکسان است. دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بوده و خبری از دوربین دوم در کنار دوربین اصلی نیست. با وجودی که پیشتر شنیده بودیم دوربین سلفی از سنسور ۴ مگاپیکسلی Ultrapixel بهره می برد، اکنون سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را در لیست می بینیم.

M9-1

صفحه نمایش مدل پلاس ۵٫۱ اینچی دکر شده، که با توجه به ضعف ذاتی اپلیکیشن ها در تشخیص صحیح ابعاد نمایشگر و همچنین شایعات پیشین، انتظار صفحه نمایشی به مراتب بزرگتر را داریم. وضوح صفحه نمایش QHD یا ۱۴۴۰×۲۵۶۰ بوده و در سوی دیگر مدل پایه صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p دارد.

در بخش پردازش، One M9 توان پردازشی Snapdragon 810 را با هشت هسته ۶۴ بیتی و پردازنده گرافیکی Adreno 430 به کار می گیرد و در مقابل مدل پلاس سراغ هموطن خود MediaTek MT6795 می رود. این SoC نیز هشت هسته ای بوده که البته هر هشت هسته آن Cortex A53 ذکر شده که احتمالا خلاف این بوده و هسته های Cortex A57 نیز در پیکر بندی big.LITTLE با آن مخلوط می شوند.

پردازش گرافیکی نیز به PowerVR Rogue G6200 واگذار شده است. هر دو One درون خود ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند که ۲۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار می گیرد (مابقی توسط اندروید و اپلیکیشن ها غصب می شود!). HTC ابتدای مارس را برای مراسم رونمایی خود تایید نموده و یک گوشی ۵٫۲ اینچی رده بالا نیز به نام HTC Butterfly 3 را برای معرفی خواهد نمود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.