۰

با بهترین‌ طراحی گجتها آشنا شوید

بازدید 1045

intro-inhabitat-craftscurator-designindaba2014-expo-globalchallenges-537x405

در این مطلب به دنبال بهترین مشخصات سخت افزاری و یا مشخصات نرم افزاری نیستیم، این بار می‌خواهیم شما را با ۶ گجت از نظر بهترین طراحی آشنا کنیم. مسلما این معیار شاید برای یک خریدار مهم نباشد ولی زیبایی برای بعضی افراد، حکم اول و اخر را می‌زند. شاید انتظار داشته باشید در لیست زیر تنها نام شرکت‌های معروف را ببینید ولی باید بگوییم که این بار یک جفت گجت کمی‌ناآشنا نیز به لیست خود اضافه کرده ایم.

۱٫ HTC One M8

HTC-One-M8

اچ تی سی امسال نیز در قسمت طراحی طوفانی به پا کرد و توانست با رونمایی از پرچمدار امسال خود، در مقام اول زیبایی بایستد. M8 پرچمداری طراحی شده با فلز تراش خورده، خوش دست و زیبا می‌باشد که واقعا شاهکاری از سوی htc به شمار می‌رود. با در دست گرفتن این اسمارت فون، حس لوکس بودن را می‌توان تجربه کرد.

۲٫ Sony Xperia Z2

Sony-Xperia-Z2

اسمارت فونی با ترکیبی از فلز و شیشه، یکی از بهترین طراحی‌هارا دارد. Xperia Z2 تقریبا ۶ ماه از رونمایی آن گذشته است و در سری سونی شاهد این زبان طراحی در اسمارت فون‌های مختلف هستیم. یکی از مزیت‌های این طراحی، دریافت انوع گواهینامه‌های IPxx است.

۳٫ Sony Xperia Z2 Tablet

Sony-Xperia-Z2-Tablet

در مورد سونی با شما حرف زدیم، تبلت سونی نیز یکی از بهترین طراحی‌هارا دارد. زمانی که شما این تبلت را در دست می‌گیرید، احساس خوبی به شما دست می‌دهد زیرا انتظار وزنی بیشتر را دارید ولی تنها یک گجت ۴۲۶ گرمی‌با ضخامت ۶٫۴ میلیمتر را در دست گرفته اید.

۴٫ Huawei Ascend P7

Huawei-Ascend-P7

هوآوی نیز به جمع بهترین‌ها پیوسته است. Ascend P7 نماینده این شرکت در قسمت بهترین طراحی به شمار می‌رود. این اسمارت فون فوق العاده باریک از شیشه و فلز طراحی شده است و با توجه به قیمت آن، اسمارت فونی مناسب به شمار می‌رود.

۵٫ Gionee Elife 5.5

Gionee-Elife-5.5

نام شرکت Gionee را احتمالا کم شنیده اید به جز این تبلیغ ویدیویی آخر که پرچمدار سامسونگ را به سخره گرفته بود، هم اکنون با ضخامت ۵٫۶ میلیمتر جز باریک ترین اسمارت فون‌های کنونی به شمار می‌رود. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و بدنه فلزی از جمله قسمت‌های آن به شمار می‌رود.

۶٫ Samsung Gear Fit

Samsung-Gear-Fit

برخلاف بیشتر ساعت‌های هوشمند معرفی شده، سامسونگ با رونمایی از Gear Fit، سبکی جدید را در ساعت هوشمند معرفی کرد و با صفحه نمایش AMOLED خود توانسته است بهترین طراحی ممکن را داشته باشد. وزن این ساعت هوشمند یا بهتر بگوییم دستبند هوشمند، ۲۷ گرم است. شاید بگویید موتو ۳۶۰ نیز شاید جز بهترین‌ها باید قرار بگیرد ولی باید بگوییم که این لیست مربوط به بهترین‌های عرضه شده می‌باشد.

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.