۰

همراه اول برای دانشجویان سیم کارت ویژه ای دارد

بازدید 1027

همراه اول

همراه اول با پیام بازاریابی هیچ کس همراه نیست سال هاست که در حال ارائه خدمات به مشترکین می باشد. در همین راستا اقدام به ارائه خدمات ویژه به دانشجوها در رده سنی خاصی نموده که در مکالمات، تخفیف  خاصی اعمال نموده است. سیم کارت جدید همراه اول، که موسوم به سیم کارت دانشجویی است، از اوایل سال ۱۳۹۳ در باجه های پیشخوان در اختیار دانشجویانی که رده سنی شان از ۱۸ تا ۲۶ سال است ارائه می شود.این سیم کارت ها دارای تعرفه های عمومی و داخل شبکه یکسان با سایر اپراتورها و خود همراه اول می باشد فقط با سیم کارت های دانشجو می توان در تماس با سایر سیم کارت های دانشجویی، تخفیف ویژه را دریافت نمود. هنگام خرید این سیم کارت ۳۰۰۰ تومان شارژ همراه اول ابتدایی در سیم کارت برای تماس و ارسال پیامک و حتی استفاده برای اینترنت وجود دارد. اما هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کارت دانشجویی تان را همراه داشته باشید و هر گز نمی توانید با یک کارت دانشجویی بیش از یک سیم کارت خریداری کنید. در این باره همراه اول محدودیت خاصی دارد که باید توجه داشته باشید. با این سیاست ها به ظاهر همراه اول تصمیم دارد به همیاری قشر دانشجو بپردازد و در هزینه هایشان تعدیل کند.

جدول قیمت ها برای مشترکان به صورت زیر می باشد :

جدول شماره ۱ : محاسبه قیمت ها برای مشترکین همراه اول و سایر اپراتورها و سیم کارت دانشجویی

هزینه سیم کارت دانشجویی

جدول شماره ۲ : قیمت سرویس های ویژه سیم کارت دانشجویی

هزینه سیم کارت دانشجویی

همانطور که می دانید ساعات اوج مصرف و ساعت غیر اوج مصرف تعرفه ها متفاوت می باشد و برای کاهش هزینه ها و مصرف انرژی در این ساعات قیمت های خاصی ارائه شده که این ساعت ها به صورت زیر می باشد :

ساعت اوج مصرف انرژی : ساعت ۸ الی ۲۱ هر روز به جز روزهای تعطیل

ساعت غیر اوج مصرف انرژی : از ۲۱ الی ۸ صبح – تمامی روزهای تعطیل و جمعه ها

جدول شماره ۳ : جدول تعرفه خدمات به صورت زیر می باشد

هزینه سیم کارت دانشجویی

با توجه به اینکه دوره دانشجویی یک دوره موقت حداکثر ۵ تا ۶ ساله می باشد طبیعتا این سیم کارت باید به صورت اعتباری واگذار شود اما هنوز خبری مبنی بر نحوه دائمی کردن این سیم کارت منتشر نشده است. اگر به هر دلیلی دوست دارید از سیم کارت اپراتور دیگری مثل ایرانسل استفاده کنید می توانید فهرست منو و کدهای دستوری آن را از اینجا مشاهده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.