۰

جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان به میزبانی مخابرات برگزار شد

بازدید 1238

جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، امروز -چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰- با حضور اعضای این شورا و با هدف تحلیل و بررسی مشکلات ارتباطی سطح استان، به میزبانی مخابرات برگزار شد.
به گزارش کیاست به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ابتدای این جلسه اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضر، با اشاره به لزوم توسعه شبکه ثابت در استان گفت: با توجه به احداث شهرک های جدید و تقاضای روزافزون تلفن ثابت و سرویس های قابل ارایه بر بستر این شبکه و همچنین افزایش حجم پهنای باند مصرفی نسبت به گذشته، توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در بخش ثابت امری ضروری است.
وی افزود: لازمه توسعه زیرساختها و ارایه فناوری های جدید ارتباطی، هزینه کردن در این بخش است که با توجه به عدم تطابق هزینه و درآمد بخش ثابت در حال حاضر عملا امکان پذیر نیست.
قربانی بازنگری در تعرفه تلفن ثابت را ضروری دانست و اظهار کرد: طی ۱۸ سال گذشته علی رغم افزایش چند صد درصدی سایر خدمات هیچ افزایش تعرفه ای در خدمات مخابراتی بخصوص در حوزه تلفن ثابت نداشته ایم  و از طرفی هم با افزایش هزینه ها در بخش تامین تجهیزات، حقوق، دستمزد و سایر موارد مواجه بوده ایم و قطعا در این شرایط، بازنگری در تعرفه تلفن ثابت شرط لازم برای پاسخگو بودن مخابرات به نیازهای آینده جامعه و مشتریان است.
وی  با بیان اینکه کانال های ارتباطی و سیستم های مخابراتی، یکی از نیازهای ضروری همه آحاد جامعه در عصر حاضر است، افزود: امروزه اهالی دورافتاده ترین روستاها نیز برای برآورده کردن نیازهای خود درخواست استفاده از اینترنت و خطوط مخابراتی را داشته و ما نیز در راستای مشتری مداری و رضایت بیش از پیش همشهریان عزیز، با تمام توان در این عرصه گام برداشته ایم.
در این جلسه که آقایان مطلب زاده مدیر کل فناوری اطلاعات، باقری مدیر کل پست، نادی پور مدیر هماهنگی منطقه سه رایتل،قربانی مدیر مخابرات و نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و شرکت ارتباطی ایرانسل در استان اصفهان حضور داشتند؛ مباحث مربوط به وضعیت واگذاری تلفن ثابت در سطح استان و تعامل شهرداری ها با اپراتورهای تلفن ثابت تحلیل و بررسی شد.
گفتنی است در این جلسه حضار به هم اندیشی جهت رشد روز افزون وضعیت ارتباطی استان اصفهان در زمینه های تلفن ثابت، سیار و اینترنت پرداختند و مقرر شد مجموعه ارتباطات استان ضمن هم افزایی بیشتر  با بررسی مشکلات و ایجاد هماهنگی بین شرکتها و ارایه راه حل های  پیشنهادی در اسرع وقت به رفع مشکلات و توسعه ارتباطات استان بپردازند

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.