۰

تمام کدهای دستوری ایرانسل

بازدید 8991

ایرانسل

با توجه به اینکه سیم کارت های ایرانسل به عنوان دومین اپراتور همراه هم اکنون به طور فزاینده ای در حال انتشار است. می توانید این سیم کارت ها را در کشورهای مختلف و تقریبا در سراسر ایران در اختیار داشته باشید. برای اینکه یک عضو موفق از خانواده ایرانسل باشید باید با کد های دستوری آن آشنا باشید تا بتوانید از تمام خدمات آن بهره مند شوید. البته فرقی نمی کند که شما مشترک دائمی یا شارژی ایرانسل باشید کد های دستوری هر دسته به طور جداگانه از طریق مای تک جمع آوری شده است ومی توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. این کد ها به شرح زیر می باشند :

کد های مرتبط با مشترکین اعتباری ایرانسل

کد-های-دستوری-ایرانسل-برای-اعتباری

 کد های دستوری برای مشترکان دائمی محدود تر از مشترکان اعتباری می باشد و به صورت زیر می باشد.

کد-های-دستوری-ایرانسل-دائمی

مشترکان عزیز اپراتور ایرانسل توجه داشته باشید که می توانید کد های ایرانسل را به طور مجزا یا سری بگیرید. به عنوان مثال برای گرفتن کد *۱۴۰*a*b*c#  می توانید اول کد *۱۴۰# را بگیرید و هر سری شماره بعدی را وارد کرده ( در اینجا a ) و بعد دکمه ارسال را بزنید و دوباره شماره بعدی را وارد کنید ( در این مثال b )

البته کد هایی که در بالا مشاهده می کنید هنگام خرید سیم کارت به همراه بسته به شما داده می شود اما با توجه به اینکه ممکن است این دفترچه را در مواقع ضروری به همراه نداشته باشید این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید کد ها را سریع در اختیار داشته باشید اما اگر بتوانید کمی با کد ها بازی کنید قطعا کد های مهمی که مورد نیازتان خواهد بود سریع به حافظه خواهید سپرد و می توانید به راحتی عمکلرد ایرانسلی خود را بالا ببرید. با توجه به اینکه خدمات ایرانسل روز به روز در حال بیشتر شدن است پس کد ها تنها به این چند کد محدود نمی شود و شما می توانید از کدهای جدید از طریق این سایت مطلع شوید. به عنوان مثال خدمات جی پی آر اس ایرانسل دارای کد های اختصاصی خود و خاص است که در ادامه مطالب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.