۰

گجت های جالب معرفی‌شده در نمایشگاه Computex

بازدید 971

01

باتری همراه Chic-C

کمپانی Rosewill با معرفی نوعی باتری با سه پک ۱۰۰۰ میلی‌آمپری که می‌تواند توسط آهن‌ربا با باتری دیگری جفت شود، پا به نمایشگاه کامپیوتکس گذاشت. با این روش شما می‌توانید به هراندازه که مایلید این باتری‌ها را جهت شارژ گجت موردعلاقه خود در کنار هم قرار دهید و از ظرفیت آن استفاده کنید.

02

مکعب Altec

این مکعب جالب، از یک دوربین ثابت و ایستاده ۱۳ مگا پیکسلی تشکیل‌شده است که می‌تواند به‌صورت وایرلس به هر دستگاه هوشمندی متصل شود.این وسیله به شما اجازه می‌دهد تا درگرفتن عکس‌هایتان خلاقیت بیشتری به خرج دهید یا دوربین را در فاصله‌ای دورتر قرار داده و هیچ ترسی از افتادن آن نداشته باشید.

03

حافظه وایرلس asus

گجت ایسوس بیشتر شبیه به یک خوشبوکننده هواست! اما درواقع این وسیله یک حافظه وایرلس یا بی‌سیم است که می‌تواند از طریق تکنولوژی NFC به گوشی‌های هوشمند متصل شود. این گجت دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده که می‌توان از طریق رم SD این فضا را بیشتر کرد.

04

GPS برای حیوانات خانگی

خوب همان‌طور که از نام این وسیله پیداست، شما می‌توانید این وسیله را بر روی حیوان خانگی خود نصب کنید تا اگر در هنگام پیاده‌روی گم شد، بتوانید به‌راحتی آن را پیدا کنید.

05

دوربین Action

آیا دوست دارید که از سقوط آزاد خود باکیفیت ۴K فیلم‌برداری کنید؟‌ این دوربین به شما کمک خواهد کرد تا به‌راحتی این کار را انجام دهید.

06

گجت اسرارآمیز

یک وسیله جالب و جدید!‌حدس بزنید این چیست و به ما هم بگویید!

07

هدست جغد!

شرکت ایسوس در جدیدترین تولیدات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای میان رده‌اش، یک هدست با طراحی شبیه جغد را معرفی کرده است.فقط سعی کنید به حریفتان خیره نشوید!! چون طبیعتا حس خوبی به او دست نخواهد داد.

08

لپ‌تاپ قدرتمند و سرسخت فوجیتسو

یک لپ‌تاپ ضد آب و ضد غبار ژاپنی! همین. این گجت به‌جز این موارد ویژگی دیگری ندارد!!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.