۰

کمربند هوشمند Belty تلاش می‌کند شما را فعال نگاه دارد

بازدید 965

گجت‌های پوشیدنی در اشکال و سایزهای مختلف تولید شده‌اند، برخی بر روی مچ دست شما بسته می‌شوند و برخی نیز مقابل چشم‌هایتان قرار می‌گیرند. اما گجتی که در این مقاله معرفی می‌کنیم دور کمر شما بسته می‌شود.

86e5eba0cb9c53165bfa586afc2fe981_XL

کمربند هوشمندی که به معرفی آن می‌پردازیم Belty نام‌گذاری شده است. همانطور که انتظار می‌رود این گجت پوشیدنی قادر به محاسبه‌ی گام‌های برداشته شده و دیگر فعالیت‌های ورزشی کاربر است و از طریق بلوتوث نیز به تلفن هوشمند متصل شده و از طریق یک اپلیکیشن واسط به گردآوری اطلاعات جامع درباره‌ی فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد. این اپلیکیشن شبیه به یک مربی عمل می‌کند و شما را برای رسیدن به هدف‌های ورزشی تعریف شده، یاری می‌رساند.

اما این همه‌ی ماجرا نیست. اگر تحرک نداشته باشید و مثل من روزی ۱۶ ساعت پشت میز بنشینید این کمربند در فاصله‌های زمانی مختلف از طریق ویبره به شما هشدار می‌دهد که باید برخیزید و حرکتی به خود بدهید. این ویژگی باعث می‌شود تا شاید مجبور شویم کمی بیشتر فعالیت حرکتی داشته باشیم. سازنده‌ی این کمربند هوشمند معتقد است که این قابلیت باعث جلوگیری چاقی می‌شود.

این کمربند هوشمند، هنوز نهایی نشده و در فاز توسعه است و در آینده‌ی نزدیک امکانات بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این گجت هوشمند آن است که میزان سفتی کمربند بصورت خودکار و از طریق موتور تعبیه شده در آن تنظیم می‌شود. مثلا وقتی روی صندلی می‌نشینید شکم جمع می‌شود و کمربند برایتان تنگ می‌گردد؛ در این حالت بصورت خودکار کمربند کمی گشاد‌تر می‌شود تا به آن اندازه‌ای از تنگی که تعیین کرده‌اید، برسد. این حالت زمانی که گرسنه هستید و شکم‌تان کوچک می‌شود، معکوس عمل می‌کند و کمربند را تنگ‌تر می‌کند.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.