۰

معرفی رسمی لومیا ۵۳۵ توسط مایکروسافت

بازدید 1026

Microsoft-Lumia-535-1

پیش از این شایعاتی در رابطه با یک لومیای ارزان قیمت به نام Lumia 535 منتشر شده بود و دقایقی پیش مایکروسافت به طور رسمی این تلفن هوشمند را با برند خود معرفی کرد.لومیا ۵۳۵ تحت ویندوز فون ۸.۱ و آخرین نسخه آپدیت Lumia Denim اجرا می شود و در اواخر این ماه، با دو نسخه تک سیم و دو سیم کارته عرضه خواهد شد.لومیای جدید با شعار القای تجربه کاربری مایکروسافت به کاربرانی که نمی توانند تلفن های هوشمند رده بالا تهیه کنند، عرضه شده و همانند نسل قبلی خود، یعنی لومیا ۵۳۰ از سخت افزارهای قدرتمند بهره نمی برد.

Microsoft-Lumia-535-4

این محصول یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۲۰۰ با توان پردازشی هر هسته ۱.۲ گیگاهرتز عرضه می شود و نمایشگری ۵ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۹۶۰ در ۵۳۰ پیکسل دارد. از دیگر مشخصات فنی لومیا ۵۳۵ می توان به بلوتوث ۴.۰، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه جانبی و باتری ۱۹۰۵ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Microsoft-Lumia-535-5

لومیا ۵۳۵ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED در پشت و لنزی با همین اندازه هم در جلوی دستگاه دارد، اتفاقی که پیشتر در مورد لومیا ۷۳۰ و ۷۳۵ رخ داده بود. تلفن هوشمند جدید مایکروسافت ۱۴۶ گرم وزن و ابعادی برابر ۱۴۰.۲ در ۷۲.۴ میلی متر و ضخامت ۸.۵ میلیمتری دارد. این محصول دارای محصولات مایکروسافت مثل آفیس، اسکایپ، وان نوت، کورتانا و ۱۵ گیگابایت فضای ابری وان درایو رایگان خواهد بود.

Microsoft-Lumia-535-3

مایکروسافت لومیا ۵۳۵ در شش رنگ سفید، مشکی، فیروزه ای، نارنجی روشن، سبز روشن و خاکستری تیره و با قیمت ۱۱۰ یورو ابتدا در چین، هنگ کنگ، بنگلادش و سپس در دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

Microsoft-Lumia-535-2

 منبع: PhoneArena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.