۰

فروش ۲۰ هزار تلفن Lenovo A6000 لنوو تنها در سه ثانیه

بازدید 1047

9718

شرکت لنوو اسمارت فون مقرون بصرفه Lenovo A6000 خود که از شبکه های پرسرعت LTE پشتیبانی می کند را برای فروش در Flipkart هند قرار داد، که توانسته تنها در سه ثانیه ۲۰ هزار واحد از این دستگاه را بفروش برساند.

این در حالی است که قبلا هم در چهارشنبه هفته گذشته، لنوو توانست در مدت ۲ ثانیه تعداد ۱۰ هزار از این تلفن هوشمند را بفروش برساند که رکورد بسیار خوبی محسوب می شود. ظاهرا این فروش های پرسرعت به لنوو خیلی خوش آمده، و قرار است در روز اول فوریه نیز سومین راند فروش سریع تلفن هوشمند یاد شده را انجام دهد.

Lenovo A6000 یک دستگاه مناسب رده متوسط است که دارای تراشه قدرتمند ۶۴ بیتی Snapdragon 410 با چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک ۱٫۲GHz می باشد. بعلاوه شامل یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۵ اینچی ۷۲۰p IPS است.

دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه تعبیه شده است. بعلاوه از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و شامل مشخصه اتصالات (Dual-Mode LTE (TD-LTE Band 40 and FD-LTE Band 20، بلوتوث۴٫۰ و وای-فای می باشد. اندروید۴٫۴ کیت کت با رابط کاربری Vibe UI 2.0 لنوو بر روی دستگاه اجرا می شود.

قیمت Lenovo A6000 حدود ۱۱۳ دلار است. این یک معامله خوب برای دستگاهی با قابلیت LTE می باشد و به همین دلیل جای تعجب نیست که در هند فروش طوفانی داشته است.

منبع : gsmarena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.