۰

عرضه یک SmartWatch جدید در تابستان امسال توسط سامسونگ

بازدید 1354

سامسونگ یک ساعت هوشمند تلفنی مستقل در تابستان امسال ارائه خواهد داد که با پیوستن به خانواده های بزرگ تولیدکننده در زمینه ساعت های مچی هوشمند گامی دیگر در عرصه نرم افزاری دنیا بردارد.

  samsung-gear-2-product-photos-006

ساعت مچی هوشمند (دنده ۲)، تماس تلفنی از طریق بلوتوث.

هنوز اپل و گوگل حتی یک ساعت هوشمند را تولید نکردند که سامسونگ بر روی نسخه پنجم ساعت هوشمند خود کار می کند.به گزارش وال استریت ژورنال ، یکی دیگر از ساعت های مچی هوشمند سامسونگ در راه است که به طور کامل uncoupled و مستقل عمل می کند ، اوایل تابستان۲۰۱۴ یک ساعت مچی هوشمند با پشتیبانی از سیم کارت در راه است . این ساعت هوشمند باریک و عجیب به نظر می رسد ، به احتمال زیاد سخت افزار و نرم افزار که از ویژگی های مجموعه جدید سامسونگ است در Samsung Gear 2 و Gear 2 Neo به بهترین نحو بکار خواهد رفت ، که می تواند از آن یک دوربین و یک مانیتور ضربان قلب و همچنین اپلیکیشن Tizen نیز در آن بهرمند شد. و همچنین در مقابل آب ، گرد و غبار مقاوم است! که به نظر می رسد مانند یک حسگر یا سنسور عمل خواهد کرد.
این روزها چه چیزی باعث می شود تا احساس نیاز به داشتن یک Smart Watchs در شما بوجود آید ؟

تکنولوژی مچ دست با هیچ پلت فرم قوی که با استفاده از بسته های نرم افزاری ساخته شده اند در بهترین حالت ممکن بوجود آمده اند.سامسونگ این Galaxy Gear خود را از اولین نسخه آندروید برپایه سیستم عامل جدید Tizen راه اندازی می کند ، که در نتیجه افت در برخی از برنامه های بزرگتر بنام مثل TripIt نیز در آن مشاهده می شود.ساعت های هوشمند مستقلی مانند Omate TrueSmart نیز در بازار موجود هستند که براساس ساعت های هوشمند تلفنی عمل میکنند، اما ما دراین بین به صفحه نمایش کوچک یک ساعت هوشمند ایده آل که میتواند در یک طراحی منحصربفرد بکار رود می پردازیم.

 وسایل هوشمند آندرویدی سیستم عامل گوگل که طول عمر زیادی دارند نیز موجود هستند ولی سامسونگ یک نقطه بزرگ در عرصه نرم افزاری دنیاست ، باید این را هم مدنظر داشت که اپل یک چیز دیگر است.سامسونگ نیز بعنوان یک تولید کننده سخت افزار برتر ، بخوبی می داند که ویژگی یک ساعت هوشمند باید از انرژی بسیار بالا و فشرده ای را در درازمدت برخودار باشد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.