۰

تمامی تلویزیون های هوشمند سامسونگ بر روی سیستم عامل تایزن اجرا می شوند

بازدید 1012

8345

سامسونگ در حال توسعه سیستم عامل تایزن برای اسمارت فون ها می باشد. حال این شرکت کره ای مجموعه‌ی جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۵ معرفی می نماید. در حقیقت گفته شده که تمامی تی.وی های هوشمند ساخته شده این شرکت در این سال بر روی تایزن اجرا خواهند شد.

تایزن سیستم عامل باز مبتنی بر لینوکس است که توسط سامسونگ و اینتل توسعه یافته است. با تایزن بر روی تلویزیون های خود، سامسونگ قادر به ارائه عملکرد بهتر و برنامه های کاربردی تر می باشد. برای شروع، تلویزیون های هوشمند جدید تایزن به شما اجازه بررسی آمار تیم و بازیکنان در طول تماشای یک بازی بر روی تلویزیون را می دهند، اجرای بازی هایی همچون Just Dance از Ubisoft با استفاده از ریموت تلویزیون و کمرا امکان پذیر است، استریم کردن محتویات از اسمارت فون خود به تلویزیون و پخش زنده از تی.وی به تلفن خود و خیلی چیزهای دیگر از کاربردهای ارائه تایزن بر روی تی.وی می باشد.

این شبیه به استفاه الجی از سیستم عامل webOS برای تلویزیون هایش می باشد، یک سیستم عامل اپن سورس مبتنی بر لینوکس. این سیستم عامل تواناتر از چیزی است که شما معمولا بر روی تلویزیون ها می یابید و در گسترش قابلیت های بیشتر کمک می نماید.

هنوز سامسونگ در این سال تلویزیون هوشمند مبتنی بر تایزن را معرفی نکرده، اما می بایست چنین کاری انجام شود.

منبع : gsmarena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.