۰

تبدیل موبایل به ایستگاه هواشناسی با یک گجت

بازدید 1010

skywatchwindoo-w600

مجریان بخش هواشناسی اخبار به باور بسیاری از افراد تنها در یک کار بسیار خوب و موفق هستند آن هم اعلام پیش بینی اشتباه وضعیت آب و هوایی است! بسیار خوب حالا و از این پس به جای اینکه به چنین فردی برای پیش بینی وضعیت آب و هوا اعتماد کنید می توانید یک ایستگاه هواشناسی کوچک را در جیب خود داشته باشید و با متصل کردن آن به یک گوشی هوشمند از طریق ورودی هدفون کلیه اطلاعات آب و هوایی که نیاز دارید را به دست بیاورید.

این گجت بسیار کوچک که Skywatch Windoo‌ نام دارد و وقتی به یک گوشی هوشمند متصل می شود داده های آب و هوایی به دست آمده را به یک اپلیکیشن iOS‌ ی و یا اندرویدی تحویل می دهد تا پس از چند لحظه اطلاعاتی نسبتاً غنی و جالب از وضعیت آب و هوایی پیش رو بدست آورده و بتوانید برای فعالیت های آتی خود برنامه ریزی نمایید.

skywatchwindoo-1-w600

ویندو در سه نسخه متفاوت با رنج قمیتی بین ۶۶ الی ۱۱ دلار عرضه شده و در هر نسخه یک بادسنج با کارایی و امکانات متفاوت قرار داده شده است، گران ترین نسخه این ابزار دوست داشتنی می تواند جهت باد، درجه حرارت، میزان طوبت و فشار اتمسفر را تجزیه تحلیل و نتایج آن را به کاربر نمایش دهد. گجتی کوچک که می تواند یک حدس علمی نسبتاً معتبر را مورد وضعیت آب و هوایی فردا به شما ارائه کند

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.