۰

پیش به سوی طعم های جدید با اپلیکیشن های دیگ

بازدید 1152

معرفی مجموعه اپلیکیشن های دیگ؛ پیش به سوی طعم های جدید

زندگی بدون تنوع، زندگی کسالت باری است. وقتی که هر روز در یک ساعت مشخص از خواب بیدار شوید، کاری تکراری انجام داده و غذاهای تکراری بخورید، به خود که بیایید می فهمید که به روزمرگی دچار شده اید. همین روزمرگی، در صورتی که جلویش را نگیرید سرمنشأ مشکلات بزرگتری مثل افسردگی خواهد شد.تأثیر تغذیه مناسب و رعایت تنوع در آن، روی سلامتی و روحیات انسان بر هیچ کسی پوشیده نیست، از این رو گروه متافور با ارائه مجموعه اپلیکیشن های “دیگ” می کوشند تا با ارائه پیشنهاداتی جدید و خوشمزه، هم تنوع را بر سر سفره های غذای شما آورده و هم به شما طبخ غذاهایی که نامشان را کمتر شنیده اید، آموزش دهند.

Summer-Dig-2

تا به حال رَتَتویی گریل شده خورده اید؟ اگر پاسختان منفی است، بدانید که دستور پخت این غذای لذیذ فرانسوی را به سادگی در دیگ تابستونی فرا خواهید گرفت. دیگ تابستونی اولین اپلیکیشن از مجموعه دیگ است که صرفا به معرفی و آموزش طبخ غذاهای سبک و مناسب فصل تابستان پرداخته. با ورود به محیط زیبا، هنرمندانه و رنگارنگ این اپلیکیشن، بیست و پنج غذای مختلف پیش روی شماست که می توانید از بینشان یکی را انتخاب کرده و شروع به پخت و پز کنید.

لازم به ذکر است به گفته تیم متافور، ۹۵% غذاهایی که در این اپلیکیشن به شما ارائه شده برای اولین بار از منابع معتبر خارجی ترجمه شده و پیش از این مطلب فارسی در موردشان وجود نداشته است.

با انتخاب هر غذا -مثلا گاسپاچو- به منوی مخصوص آن وارد می شوید. در این منو اطلاعات و مواد لازم برای طبخ آن را مشاهده خواهید کرد. مواردی همچون میزان کالری در هر وعده، درجه سختی پخت غذا، زمان مورد نیاز برای طبخ و مواد لازم بر اساس تعداد نفرات هم در آیکن هایی رنگی و زیبا در بالای صفحه کنار هم چیده شده اند. با کشیدن صفحه به سمت راست، منوی طرز تهیه غذا پیش رویتان می آید که ضمن معرفی کوتاهی از غذایی که می پزید، به صورت مرحله به مرحله طبخ آن را به شما آموزش داده.

جالب است که تعداد نفرات برای سرو غذا در دستور پخت قابل تغییر است، مثلا اگر تعداد نفرات را از چهار به شش تغییر دهید، میزان مواد لازم برای پخت غذا هم عوض می شود. از قابلیت های دیگر اپلیکیشن دیگ در منوی تنظیمات، امکان بزرگ و کوچک کردن سایز نوشتار و قابلیت روشن نگاه داشتن صفحه موبایل هنگام خواندن دستورات غذایی است.

Italian Dig 1

به غیر از ‘دیگ تابستونی’ که به صورت رایگان عرضه شده، ‘دیگ ایتالیایی’ را می توانید با قیمت ۱۴۰۰ تومان از کافه بازار تهیه کرده و از دستور پخت انواع پاستاهای خوشمزه، لازانیا و غذاهای اصیل ایتالیایی بهره ببرید.ضمنا دیگ های آسیایی، شمالی و جنوبی هم قرار است در آینده نزدیک به مجموعه اپلیکیشن های دیگ اضافه شوند.

اگر خواهان چشیدن طعم های جدید هستید، همین حالا پیش بندهای خود را ببندید، دیگ را دانلود کرده و با کمکش به یک آشپزی لذت بخش بپردازید.

دانلود  دیگ تابستونی

دانلود دیگ ایتالیایی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.