۰

نوت‌بوک هایی ویژه برای گیم باز ها

بازدید 1083

نوت‌بوک هایی ویژه برای گیم باز ها

شرکت MSI که در زمینه طراحی و تولید  انواع نوت‌بوک‌های تخصصی به خصوص برای گیمرها در بازار شناخته می‌شود، به‌تازگی دو نوت‌بوک جدید گیمینگ سری G خودش را معرفی کرده است.مدیران این شرکت معتقدند که این نوت‌بوک‌های جدید اولین دستگاه‌هایی هستند که مجهز به پردازندهAMD A10 Richland به همراه گرافیکRadeon HD 8970M هستند. این نوت‌بوک‌ها که با مدل‌های GX70 و GX60 معرفی شده‌اند، تا حدود ۴۰ درصد کیفیت تصویری و گرافیکی بیشتری نسبت به نسل قبلی خودشان دارند و همچنین در بخش باتری و CPU هم بازدهی آنها ارتقای قابل توجهی داشته است.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات جدید می‌توان به قابلیت AMD EyeFinity 3D برای چندین صفحه نمایش،Killer E2200 Game Networking LAN ، کیبورد با نور پس‌زمینه برای مدل GX70 و اسپیکرهای THX همراه با ساب ووفر اشاره کرد.

این نوت‌بوک‌ها همچنین دارای هارددرایو ۷۵۰ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم DDR3، بلوری، کارتخوان SD/XC/HC، هدست AMP همراه با پورت روکش طلا، پورت HDMI 1.4 و وب کم HD است.
مدل GX70 دارای صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچی full HD غیر انعکاسی و مدل GX60 دارای صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی است. این دو نوت‌بوک جدید همچنین دارای امکانات دیگری مانند Wi-Fi، بلوتوث ۴، سه پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 هستند. البته بد نیست بدانید که مدل GX60 بلوتوث ندارد.
شرکت MSI اعلام کرده است که این نوت‌بوک‌ها را به زودی و با قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار برای مدل GX70 و قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار برای مدل GX60 به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.