۰

معرفی نرم افزارهای اندروید

Flickr
بازدید 1515

Flickr

Flickr

Flickr

Flickr,را که به احتمال زیاد می شناسید. پس از اینکه این سایت با توجه به برخی دلایل رو به ضعف نهاد ، با طراحی سایت جدید برآن شد تا ارزش ازدست رفته خود را پس بگیرد. اما این کار را تنها برای دریافت محبوبیتش کافی ندانست و اقدام به نرم افزار اندروید Flickr نمود تا افراد بتوانند از طریق گوشی هم عکس های Flickrرا دنبال کنند این نرم افزار هم اکنون به طور رایکان در اختیار کاربران قرار دارد.

Opera

Opera

Opera

مرورگر Opera را بهترین مرورگر برای موبایل می دانند اکنون نسخه به روز شده ان برای اندروید در اختیا ر کاربران قرار دارد که دوستداران آن می توانند بدون هیچ هزینه ای آن را دریافت و پس از نصب از سرعت عالی آن لذت ببرند

Snoopify

Snoopify

Snoopify

برخی از گوشی ها بعد از گرفتن عکس امکان اسنفاده از عکس های کاور را دارند . اما برخی نه. شاید دوست داشته باشید عکس هایتان را باین افکت ها جذاب تر کنید و یا اینکه تفریحی برای خود بسازید . پیشنهاد ما Snoopify است. این نرم افزار دارای تغداد زیادی کاور است که می توانید به هر منظوری از آن استفاده کنید.

 Jamster

Jamster

Jamster

Jamster، نرم افزار زدن گیتار است. با این توصیف که واقعا شما را به دنیای واقعی نزدیک می کند یا شما را از دانلود کردن آن پشیمان نمی کند!

بسیاری از نرم افزارهای اینچنینی یا کلا از دنیای واقعی بسیار دور هستند یا اینکه با دنیای واقعی تفاوت دارند. Jamster چیزی را اجرا می کند که با ظریب اطمینان زیاد همان را در گیتار واقعی خواهید شنید. به همین دلیل می تواند نرم افزار آموزشی خوب و دقیقی برای علاقمندان به صدای زیبای گیتار باشد.

 Real Racing 3

Real Racing 3

Real Racing 3

Real Racing 3، با اختیار خودتون دانلودش کنید! این بازی بسیار هیجان انگیز و به طور بسیار خطرناکی اعتیاد آور است! Real Racing 3 شماره سوم از سری بازی های مهیج Real Racing است. این بار شما در دبی با جدیدترین ماشین ها و بیش از ۵۰ اتفاق و حرکت جدید، رانندگی خواهید کرد.
نکته جالب در اینهمه امکانات، رایگان بودن آن است!

 Furnish

Furnish

Furnish

Furnish، همان نرم افزار شرکت معروف IKEA است که با امکاناتی جدید و با نام جدید به بازار آمده است. دلیل تغییر نام آن مشکلات قانونی این شرکت اعلام شده است.
تغییر نام آن زیاد هم ایجاد اشکال نکرده است چون دست سازنده آن برای افزایش امکانات و فضاهای معماری مجازی حتی غیر از محصولات IKEA باز شده است. به این ترتیب شما به راحتی دکور تمام اتاق های خودتون را با ابزارهای خوبی که در اختیار دارید بدون محدودیت، تغییر خواهید داد.

 Easter

Easter

Easter

حتما همه شما به این مشکل بر خورده اید که هر زمانی دنبال چیزی هستین پیداش نمی کنین! این موضوع مخصوصا برای جوون های امروز که معمولا تفریح اصلیشون رستوران رففتن هست، بیشتر نمود پیدا می کنه.همیشه بعد از گردش به دنبال مکان مناسبی برای استراحت و شام خوردن هستند و دقیقا همون موقع به فکر هیچکس نمیرسه! تازه کافیه یک نفر ایده ای به ذهنش برسه، مطمئنا همه مخالفت می کنن!نرم افزار رایگان Easter کمک حال بسیار خوبی برای شما برای حل این مشکل است. امتحان کردنش برای ایرانی ها هم ضرری نداره. مخصوصا اگر بخواهیم از اون ایده بگیریم.

Warmly

Warmly

Warmly

معمولا نرم افزارهای آلارم برای بیدار کردن شما در بهترین حالت، صدا را کم کم زیاد می کند که شما را ناراحت نکند! معمولا هیچ فرقی نمی کند و شما ناچارا کلا همه آلارم ها را قطع خواهید کرد!
راه حل چیست؟ آیا واقعا مشکل از ما هست یا این نرم افزارها؟نرم افزار Warmly راه حل جدیدی برای این موضوع ارائه داده است. این نرم افزار آلارم، با استفاده از زنگ های طبیعی، به جای بلند کردن آنی شما با صدایی ملایم کم کم شما را با رضایت برای بلند شدن از رختخواب مجاب خواهد کرد. استفاده از صداهای ملایم و روش جدید برای بلندتر و کم کردن صدای آن از مزیت های این آلارم است که به شما حس بهتری خواهد داد!

Google Keyboard

Google Keyboard

Google Keyboard

معمولا همه موبایل های هوشمندی که از آندروید به عنوان سیستم عامل استفاده می کنند کیبوردهای مخصوص به خود دارند و در حقیقت کیبورد استداندارد گوگل را برای موبایل های خود تغییر می دهند. بسیاری هستند که علاقه دارند که از کیبورد استاندارد گوگل برای گوشی خود استفاده کنند.جدیدترین نسخه رایگان Google Keyboard که در گوشی های گوگل با نام Nexus استفاده می شوند، در Google Now آماده شده است که می تواندی از آن استفاده کنید.

Vine

Vine

Vine

نرم افزارهای مشابه Instagram به شدت در حال زیاد شدن هستند که البته همه آنها دارای کیفیت و جذابیت مناسب برای استفاده را ندارند.با این حال نرم افزارهایی شبیه Instagram که هر کدام از آنها سعی در برطرف کردن برخی نواقصی که فکر می کنند، دارند و برخی به دنبال کاربرانی هستند که از Instagram خسته شده اند!نرم افزار رایگان Vine هم از آن دسته نرم افزارهای شبیه ساختار Instagram است با این تفاوت که تمرکز آن بر روی اشتراک گذاری ویدئو های کوتاه است. امکانات جالب و بسیار کاربردی این نرم افزار توانسته آنرا در زمره نرم افزاهایی با بیشترین تعداد دانلود قرار دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.