۰

انتشار اولین گزارش ربات خبرنگار

بازدید 1117

چندی پیش، آسوشیتدپرس خبر از استخدام ربات های هوشمند در تحریریه این خبرگزاری را منتشر کرد. اکنون اولین گزارش ربات ژورنالیست منتشر شده است. آسوشیتد پرس، Associated Press مخفف AP یک آژانس خبرگزاری امریکایی است. آسوشیتدپرس را می توان اولین خبرگزاری دانست که با ورود ربات ها متحول خواهد شد. مدیران این خبرگزاری برای تهیه و نگارش گزارش های مربوط به وضعیت سود یا زیان شرکت های تجاری از ربات های هوشمند استفاده کرده اند.

IMG19233919

[divider]
[crp limit=”3″ heading=”1″ cache=”0″]
[divider]

روز گذشته، اولین گزارش مالی و محاسبه سود و زیان یک شرکت تجاری که سهامدار آن AP است، توسط ربات ها بررسی و به مدیران ارشد تحویل داده شد. استفاده از ربات ها به دلیل بهره وری بیشتر و همینطور افزایش اعتماد میان مشتریان صورت گرفته تا بتوان سرمایه گذاری در این بخش را افزایش داد. زیرا معمولا مشتریان از عدم محاسبه صحیح سود یا ضرر شرکت ها گله مند بودند. ربات های هوشمند همچنین گزارش و گردش مالی شرکت هایی مانند “جنرال الکتریک” را نیز تهیه کرده اند.

پس از انجام عملیات مالی توسط ربات های خبرنگار، مراحل و خروجی کار توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت. نتایج با نتایج خروجی کار ربات ها یکسان بود. پیش بینی می شود، ربات ها بتوانند جایگزین انسان ها در انجام کارهای محاسباتی و تعیین سود و زیان شوند. زیرا ربات ها علاوه بر اینکه خستگی ناپذیر هستند، دیگر خطاهای انسانی را نداشته و می توانند آمار روزانه کارهای خود را به سادگی افزایش دهند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.