۰

راهنمای مدیریت whats app در مرورگر گوگل کروم

بازدید 1076

whats app in chrome

برنامه های گروهی که برای ارتباطات صوتی، تصویری و متنی بکار می روند از جمله برنامه هایی هستند که میان همه کاربران در هر قشری همه گیر شده اند. به عنوان مثال whats app برنامه ای است که روی گوشی بیش از ۴ میلیون ایرانی نصب شده است اما همه این افراد هم زمان به گوشی خود دسترسی ندارند که بتوانند آن را مدیریت کنند. بسیاری از افراد در مدت زمان زیادی از روز که با سیستم خود کار می کنند، از گوشی و برنامه مورد نظر دور هستند و بعد از طی شدن روز با حجم زیادی از پیام های واتس اپ روبرو می شوند که چه بسا برخی از آن ها هم حیاتی  و مهم است از این رو کمپانی مرتبط تصمیم گرفت که این برنامه را برای کاربران پی سی هم در دسترس قرار دهد.

شما می توانید از این برنامه در مرورگر گوگل کروم خود باز کنید و با آن درست مثل دستگاه اندرویدی تان کار کنید.برای شروع باید مرورگر گوگل کروم را در نسخه آخر به روز رسانی کنید. این برنامه در حال حاضر فقط با مرورگر گوگل کار می کند. برای شروع روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر بشوید.بعد از وارد شدن صفحه ای مثل صفحه ی زیر که حاوی کد qr مورد نظر است برایتان باز می شود که از آن پس باید با گوشی تان یک سری تنظیمات را انجام دهید تا بتوانید به برنامه واتس اپ روی سیستم دسترسی داشته باشید

بازکردن واتس اپ در ویندوز

در این لحظه باید برنامه واتس اپ خود را به آخرین ورژن روی گوشی خود ارتقا دهید و برنامه را باز کرده و گزینه WhatsApp Web  را پیدا کنید. با تپ کردن روی این گزینه امکان اسکن کردن این کد فراهم می شود که شما باید به احتمال زیاد به کرات امتحان کنید تا کد تایید شود:

Whatsapp_scan Whatsapp_code

بعد از اینکه اسکن به خوبی صورت گرفت صفحه واتس اپ براینان در مرورگر باز می شود. رابط کاربری نسخه تحت وب این برنامه هم تقریبا شبیه به نسخه اندرویدی و موبایلی آن است.

whatsapp_web

در این بخش می توانید مخاطبین، چت ها و هر چه که در گوشی اندرویدی خود مشاهده می کنید را مشاهده کنید. به محض راه اندازی می توانید چت کنید و فایل ارسال کنید. بهتر است که از اینترنت وای فای برای اتصالات بهتر استفاده کنید. زمانی هم که قصد دارید از برنامه خارج شوید کافیست آپشن های بالای برنامه که به صورت چند نقطه عمودی است کلیک کنید تا زیر منوها به صورت زیر مشاهده شود:

WhatsApp-Web

حالا می توانید LOG OUT را بزنید و از برنامه خارج شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.