۰

دانلود کنید: Angry Birds Epic منتشر شد

بازدید 1216

angrybridsepic

استودیو فنلاندی Rovio از آخرین بازی خود در سری انگری بردز با پسوند اپیک (در فارسی به معنی حماسی)، رونمایی کرد. یک عنوان کاملا متفاوت با تمامی ساخته های پیشین Rovio. خدا را شکر این بار دیگر در یک سری مراحل تکراری و فقط با تمی متفاوت نباید پرندگان را به سمت خوک ها پرتاب کنید. کارهای جالب تری برای انجام دادن وجود دارد.

screen568x568 (1)

در این عنوان سیستم مبارزه Turn-Based با یک دنیا آپدیت اسلحه و زره قرار داده شده که همین موضوع نشان می دهد بازی نسبت به قبل چقدر متفاوت و از فرمول تکراری این سری دور شده است. علاوه بر این، شما در Angry Birds GO فرصتی داشتید که برخی از جاده های پیگی آیلند یا جزیره خوک ها را تماشا کنید اما این بار با دستی باز تر می توانید گوشه و کنار این سرزمین را از نظر بگذرانید.

screen568x568 (2)

از کوه ها گرفته تا جنگل های بارانی و غارهای تاریک و ترسناک. همه در دنیای انگری بردز: اپیک قرار دارند و ساعت ها زمان از شما می برد تا به کل این منطقه مسلط شوید. شوخی های بین پرندگان و خوک ها هم همچنان یکی از عوامل جذابیت بازی باقی می ماند.

[button color=”orange” size=”medium” link=”https://itunes.apple.com/nz/app/angry-birds-epic/id767319014?mt=8″ target=”blank” ]دانلود از اپ استور[/button]

[box type=”shadow” ]انگری بردز: اپیک در ماه مارس برای کشورهای نیوزیلند، کانادا و استرالیا منتشر شده بود اما امروز اولین روزی است که تمامی دارندگان پلتفرم iOS (البته iOS 6.0 به بالا) می توانند در دنیای جدید پرندگان و خوک های خشمگین زمان خود را سپری کنند آن هم به صورت کاملا رایگان.[/box]

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.