۰

بهترین‌ اپلیکیشن‌های فوتبالی برای جام‌جهانی ۲۰۱۴ – بخش دوم

بازدید 1174

جام‌جهانی 2014

در قسمت نخست این مطلب، شما را با ۵ برنامه مرتبط با جام‌جهانی و ورزش پرطرفدار فوتبال آشنا کردم و در دومین و آخرین قسمت نیز تصمیم دارم تا ۷ برنامه‌ی کاربردی و جذاب دیگر در این رابطه را به حضور شما معرفی کنم.

لذت تماشای جام جهانی با تحلیل مجازی ESPN

 تامین امنیت جام‌جهانی ۲۰۱۴ روبات PackBot

 در خصوص برازوکا توپ جام جهانی ۲۰۱۴ بیشتر بدانید

 هزینه برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

 

ESPN FC Soccer & World Cup

ESPN FC Soccer  World Cup

اپلیکیشن اختصاصی ESPN برای جام‌جهانی فوتبال، یک برنامه‌ی تخصصی برای تجزیه، تحلیل و تفسیر عمیق مسابقات توسط تیمی از بهترین کارشناسان است. شما کاملاً آزادید که با انتخاب تیم‌های مورد علاقه‌ی خود (چه ملی و چه باشگاهی)، با اعلانیه‌هایی از آخرین تغییرات، اخبار، نتایج و امتیازات کسب‌شده توسط آنها مطلع شوید. کاربران ایالات متحده نیز به هایلایت بازی‌ها (ویدیوی صحنه‌های حساس بازی) دسترسی خواهند داشت. این برنامه‌ی رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دانلود از اپ استور اپل

FIFA 14 by EA SPORTS

 

FIFA14

تعداد طرفداران سری بازی‌های فوتبال فیفا از کمپانی EA در کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس آنقدر زیاد بود که این بازی‌ساز را برای تولید نسخه‌ای از آخرین سری این بازی برای سیستم‌عامل‌های موبایل نیز مجاب کند. در بازی فیفا ۱۴، کاربران می‌توانند خود و تیم محبوب خود را در مسابقاتی شبیه‌سازی شده از جام جهانی محک زده و البته ترکیب تیم خود را متناسب با سلیقه و استراتژی مورد‌نظر خود سفارشی کنند. همچنین کسانی که مایلند رقابت جذابتری را تجربه نمایند، می‌توانند با دعوت از دوستان خود و سایر کاربران آنلاین، بصورت چند نفره فوتبال بازی کنند. این برنامه بصورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و آی‌او‌اس قرار گرفته است. (برای دریافت این بازی از پلی‌استور اینجا کلیک کنید)

دانلود از اپ استور اپل

FIFA Official App

FIFA Official

برنامه‌ی رسمی فیفا، پروفایل‌های جامعی از هر تیم، بازیکن و مربی را با شرحی از تاریخچه جام‌جهانی و اطلاعات مفید دیگر، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از امکانات جذاب این برنامه، وبلاگ زنده‌ی آن‌ است که آخرین نتایج بازی‌های برگزار شده را به همراه تصاویر و ویدیوهای اختصاصی و البته بصورت بلادرنگ به اطلاع کاربر می‌رساند. طرفداران حرفه‌ای نیز می‌توانند علاوه بر بازی کردن گیم‌ها، در مسابقه‌ی انتخاب «بهترین بازیکن بازی» در هر مسابقه شرکت کنند. این برنامه بصورت رایگان برای استفاده‌ی کاربران اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است.

دانلود از اپ استور اپل

Onefootball Brasil

Onefootball Brasil

تیم مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و به‌روزرسانی‌های مربوط به آخرین نتایج آن را دقیقه‌به‌دقیقه مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه امکان گوش‌دادن به گزارش زنده‌ی مسابقات است. همچنین شما می‌توانید با اتصال حساب‌کاربری فیس‌بوک خود، با دوستان و طرفداران مورد علاقه‌ی خود به گفتگو بپردازید. این برنامه ویدیوهای مربوط به کنفرانس‌های خبری، مصاحبه‌ها و تحلیل‌های قبل و بعد از بازی را نیز در اختیار کاربران خود می‌گذارد. Onefootball Brasil رایگان بوده و برای سیستم‌عامل‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دانلود از اپ استور اپل
دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Travel Portuguese Futebol Edition

Travel Portuguese Futebol Edition

برای آن‌دسته از فوتبال‌دوستانی که برای مشاهده‌ی مسابقات به برزیل سفر کرده یا خواهند کرد، این برنامه یک راهنمای مفید برای زبان پرتغالی خواهد بود که به شما اجازه خواهد داد با استرس کمتری در برزیل به گشت‌وگذار بپردازید. این برنامه از آموزش‌هایی ساده برای یادگیری کلمات و عباراتی ضروری در رابطه با اصطلاحات فوتبالی، استفاده از خدمات حمل‌و‌نقل عمومی، خرید غذا و خیلی چیزهای دیگر برخوردار است. این اپلیکیشن رایگان برای استفاده در سیستم‌عامل‌های اندروید (گوگل پلی) و آی‌اواس (پلی استور)، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

theScore

theScore

این برنامه یک ایستگاه خبری جامع از آخرین اخبار و بروزرسانی‌های تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه‌ی شما است. شما می‌توانید هشدارهایی را برای تیم‌ها یا بازیکنان موردنظر خود تنظیم نمایید. با استفاده از این برنامه می‌توانید نتایج و اخبار مرتبط با مسابقات موردنظر خود را به صورت آنلاین و لحظه‌ای پیگیری کنید. یکی از قابلیت‌های theScore امکان ردگیری دقیق نتایج مرتبط با هر بازی است. این برنامه نیز رایگان بوده و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است.

دانلود از اپ استور اپل

SportsYapper

SportsYapper

فوتبال ورزشی است که همیشه ترکیبی از هیجان، جنجال و عواطف را در کنار هم ارائه داده و طیف عظیمی از طرفداران، کارشناسان و روزنامه‌نگاران را به صحبت در مورد خود وادار نموده است. بحث‌های فوتبالی همیشه داغ بوده و رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا فضای سالمی را برای بحث و گاهی کل‌کل‌های فوتبالی در اختیار آنها قرار دهند. SportsYapper علاوه بر دارابودن اغلب ویژگی‌های پایه که در برنامه‌های قبلی ذکر شد، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در طول برگزاری هر یک از بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴، به بحث و تبادل‌نظر در رابطه با آن بازی با میلیون‌ها طرفدار دیگر بپردازند. این برنامه، فضایی نظیر شبکه‌‌ی اجتماعی توییتر را در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا نظرات و تحلیل‌های خود را در رابطه با هر بازی در قالب ۳۰۰ کارکتر بیان کنند. طبیعتاً تجربه‌ی جالبی خواهد بود وقتی گزارش زنده‌ و لحظه‌به لحظه‌ی بازی دلخواه خود را از طریق این برنامه دنبال کرده و با سایر طرفداران از سرتاسر جهان نیز به تبادل نظر می‌پردازید. این برنامه نیز در اختیار کاربران اندرویدی و اپلی قرار گرفته است.

دانلود از اپ استور اپل

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.