۰

با Alfred Remote، آیفون و آیپدتان را به کنترلر مک تبدیل کنید

بازدید 1104

با Alfred Remote، آیفون و آیپدتان را به کنترلر مک تبدیل کنید

کنترل سیستم های عامل رایانه ای با موبایل و تبلت، از جمله اعمالی هستند که اپلیکیشن ها انجام آنها را برای شما فراهم خواهند کرد.

Alfred Remote اپلیکیشن جدیدی است که امروز در آیتونز منتشر شد. با نصب این ابزار کاربردی روی آیفون و آیپد، قادرید از این دو گجت به عنوان یک کنترلر پیشرفته برای کنترل رایانه مک خود استفاده کنید.

قیمت اپلیکیشن موبایل آلفرد ریموت ۴٫۹۹ دلار است، اما پیش از خرید آن می بایست به دانلود نسخه نرم افزاری آن (آلفرد ۲) برای مک اقدام کنید. این نسخه نرم افزاری را می توانید به صورت رایگان دریافت کرده یا نسخه Powerpack اش را خریداری کنید.

بسته به این که کاربر نسخه Powerpack آلفرد در مک باشید یا خیر، امکاناتی که در اختیار شماست متفاوت خواهد بود. اگر از نسخه نرم افزاری رایگان استفاده کنید، امکاناتی مثل قفل کردن، ری استارت، خروج از حساب کاربری، خاموش و روشن کردن مک، خالی کردن سطل زباله و خروج از تمام نرم افزارها را می توانید تنها با یک کلیک روی آیفون و آیپدتان انجام دهید.

213

مضاف بر موارد یاد شده، اعمال دیگری همچون باز کردن نرم افزارها، باز کردن فایل ها و فولدرهای مختلف و بازکردن وبسایت ها و بوکمارک های ذخیره شده از قابلیت های نسخه معمولی آلفرد محسوب می شوند.

با این حال اگر Powerpack را خریداری کنید، از امکانات بسیار کاربردی تری بهره مند خواهید شد. این امکانات شامل کنترل کامل آیتونز، انتقال یادداشت های متنی به مک و ایجاد بی نهایت Workflow به سلیقه خودتان می شوند.

با استفاده از این قابلیت می توانید با ایجاد ارتباط میان اعمال چند اپلیکیشن با هم، کاری کنید که آلفرد ریموت این اعمال زنجیره ای را به صورت خودکار برایتان انجام دهد. بی نهایت Workflow را قادرید با کمک این اپلیکیشن طراحی کرده یا اینکه با مراجعه به تالار گفتگوی آلفرد، نسخه های حاضر و آماده شان را در قالب یک Packal برای اپلیکیشن موبایلی دریافت کنید.

برای اجرای اپلیکیشن موبایل آلفرد به  حداقل iOS 7 و برای نرم افزار آن روی مک به نسخه ۱۰٫۸ OSX احتیاج خواهید داشت.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.