۰

اپلیکیشن کیف مدارک برای پشتیبان گیری ایمن از مدارک مهم

بازدید 3354

هیچ شخص زنده ای نیست که حداقل یک بار گذرش به ادارات و کاغذبازی های ملال آورش نیفتاده باشد. در این مراکز برای اینکه کار خود را راه بیندازید، همیشه باید مدارک ضروری مثل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و شش قطعه عکس پرسنلی را به همراه داشته باشید. اما اگر روزی آوردن مدارک را فراموش کردید چه؟ کل راه را به خانه برمیگردید تا مدارک را برداشته و روزتان را تلف کنید؟ قطعا این کار را نخواهید کرد.

com.hanista.docwallet0

گروه برنامه نویسی هانیستا با طراحی اپلیکیشن “کیف مدارک” محیط ایمنی طراحی کرده که کلیه مدارک ضروری خود را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید. در منوی اصلی برنامه، شما قادرید که از اسناد مهم خود مثل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه و … عکس گرفته یا از تصاویر اسکن شده ای که از قبل آماده کرده اید در آن استفاده کنید. در این صورت اگر اصل مدرک را فراموش کردید، تصویرش را همیشه در تلفن هوشمند خود به همراه خواهید داشت.

نکته مثبت این که هر مدرک در این اپلیکیشن، برای خودش فیلد مخصوصی به صورت پیش فرض دارد. مثلا در فیلد شناسنامه، اطلاعاتی مثل شماره سریال شناسنامه و اطلاعات صفحه آخر دارای فیلد جداگانه ای هستند که می توانید آنها را طبق مشخصاتتان پر کنید، بعدا در صورت تمایل می توانید آنها را به صورت SMS یا از طریق بلوتوث یا طرق دیگر به دیگران ارسال کنید.

کیف-مدارک-1

“کیف مدارک” امین مدارک مهم شماست؛ مفیدترین قابلیت آن گذاشتن رمز برای دستیابی به اطلاعات است. تا رمز را وارد نکنید، نمی توانید به محتویات برنامه دسترسی داشته باشید. بنابراین با نصب آن، دیگر نیازی نیست که تصاویر مهم خود را به صورت آزاد و در دید عموم داخل گالری بریزید و مطمئن خواهید بود که داخل محیط امن اپلیکیشن، افراد مزاحم به آن دسترسی نخواهند داشت. اگر هم روزی گذرواژه اپلیکیشن را فراموش کردید، با یک پیامک ساده می توانید رمز را غیر فعال کنید.

اپلیکیشن خوب “کیف مدارک” را می توانید از کافه بازار با قیمت هزار تومان برای دستگاه های اندرویدی خود دانلود کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.