۰

در ازای پرداخت دلار کاغذی ارز دیجیتال تتر دریافت کنید | خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی

بازدید 672

خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی امکان پذیر می باشد. کسانی که قصد دارند با استفاده از دلار هایی که در اختیارشان می باشد ارز دیجیتال های مختلفی مثل تتر خریداری کنند، می توانند این کار را به راحتی انجام دهند. خرید تتر با دلار به روش های مختلفی صورت می گیرد که لازم است تمام این روش ها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از بین آنها بهترین و امن ترین روش را انتخاب کنید. اگر می خواهید در زمینه خرید ارز دیجیتال با استفاده از دلار اطلاعات کسب کنید، لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

روش های خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی

اگر مقداری اسکناس دلاری در اختیار دارید و قصد دارید از طریق آنها نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید، راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارند. شما پیش از اقدام برای تبادل دلار کاغذی با ارز دیجیتال بهتر است روش های مختلف انجام این کار را بشناسید تا مطمئن ترین مسیر را انتخاب کنید.

به طور کلی انجام چنین کاری توسط صرافی ها انجام می شود که جزئیات آن به شرح زیر است :

خرید از صرافی فیزیکی

شما می توانید به صرافی های فیزیکی که در سراسر ایران دایر شده اند، مراجعه کنید و دلار های کاغذی خود را تحویل دهید و در ازای آن ارز دیجیتال دریافت کنید. اما صبر کنید؛ در عمل، انجام این کار به همین سادگی اتفاق نمی افتد. مشکل اول این است که صرافی ها اکثرا فقط روی ارزهای کاغذی مثل دلار و یورو و پوند کار می کنند و وارد حوزه ارز دیجیتال نمی شوند. به همین دلیل تعداد صرافی های فیزیکی که از شما اسکناس دریافت کنند و ارز دیجیتال تحویل بدهند بسیار کم می باشند.

همچنین زمانی که شما برای خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی از طریق صرافی فیزیکی اقدام می کنید، لازم است که ارزی که خریداری می کنید را به صورت تمام و کمال به حساب متصدی صرافی واریز کنید. توجه داشته باشید که در ازای آن قرار است دلار کاغذی بپردازید که به صورت دیجیتالی ثبت نشده است و شما فیش واریز در اختیار ندارید.

بنابراین اگر مقدار ارز دیجیتال زیاد باشد و متصدی را وسوسه کند، ممکن است او منکر دریافت اسکناس از شما شود و بدین صورت از شما کلاهبرداری کند.

خرید از صرافی ارز دیجیتال خارجی

اگر شرایط خرید از صرافی های ارز دیجیتال در خارج ایران را داشته باشید، به راحتی می توانید دلار های کاغذی خود را با ارز دیجیتال معاوضه کنید. شرط اول انجام این روش، این است که شما در خارج ایران زندگی کنید یا کارت اعتباری بین المللی داشته باشید. د

ر ادامه لازم است از صرافی فیزیکی به عنوان واسطه استفاده کنید و دلار های کاغذی را تحویل آنها دهید تا به حساب اعتباری شما واریز کنند. البته می توانید این کار را از طریق بانک های جهانی نیز انجام دهید. سپس می توانید به یک صرافی ارز دیجیتال بین المللی مراجعه کنید و از طریق موجودی کارت اعتباری خود، اقدام به خرید ارز دیجیتال نمایید.

اما این روش نیز سختی های زیادی دارد؛ مهم ترین مشکلی که در این روش وجود دارد این است که انجام این کار برای کسانی که در کشور ایران زندگی می کنند در دسترس نمی باشد چرا که وجود تحریم های بین المللی باعث شده است ایرانی ها در داخل کشور کارت اعتباری بین المللی نداشته باشند و نتوانند از خدمات صرافی های ارز دیجیتال خارجی استفاده کنند.

همچنین بسیاری از صرافی های خارج ایران، کشور ایران را در لیست تحریم قرار داده اند و شما حتی اگر حساب بین المللی نیز داشته باشید بازهم به عنوان شهروند ایرانی نمی توانید از این صرافی ها، ارز دیجیتال خریداری کنید.

خرید از صرافی ارز دیجیتال داخلی

روش بعدی خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی این است که شما از طریق صرافی های ارز دیجیتال در داخل کشور اقدام کنید. این روش برای شهروندان ایرانی بهترین روش خرید ارز دیجیتال با استفاده از اسکناس دلاری می باشد.

برای خرید از صرافی ارز دیجیتال داخلی می بایست ابتدا به صرافی فیزیکی مراجعه کنید و دلار خود را به آنها بفروشید و از متصدی بخواهید معادل ریالی آن را به حساب صرافی ارز دیجیتال ایرانی واریز کند.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی، صرافی است که شما به عنوان مرکزی که می خواهید از آن ارز دیجیتال خریداری کنید، انتخاب کرده اید. سپس به راحتی می توانید از طریق صرافی مورد نظر خود، ارز دیجیتال ها را خریداری کرده و به حساب خود منتقل کنید.

این روش معایب روش های قبلی را ندارد و روند انجام آن نیز بسیار ساده است. همچنین کارمزد خرید در صرافی ارز دیجیتال داخلی، خیلی زیاد نیست که این موضوع را می توان جزو مزیت های این روش به شمار آورد.

البته در روش خرید از صرافی ارز دیجیتال داخلی، کارمزد دیگری نیز شامل حال شما خواهد شد که مربوط به تبدیل اسکناس دلار به ریال در صرافی فیزیکی می شود.

مزایای خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی

تبدیل دلار کاغذی به ارز دیجیتال چند مزیت کلی دارد؛ مهم ترین مزیت آن این است که حمل و نگهداری ارز دیجیتال های مختلف مثل تتر در مقایسه با دلار بسیار راحت تر است. همچنین امکان سرقت رمز ارز بسیار کمتر از اسکناس دلار می باشد. برای مثال اگر شما مقدار زیادی دلار کاغذی در گاو صندوق یا کیف خود داشته باشید، هر لحظه این نگرانی همراه شما خواهد بود که مورد دزدی یا زورگیری قرار بگیرید اما این موضوع در مورد ارز دیجیتال وجود ندارد و امنیت آن بیشتر است.

علاوه بر موارد فوق، شما زمانی که قصد داشته باشید دلار را نقد کنید یا به ارز دیگری تبدیل کنید، کارمزد های زیادی پرداخت خواهید کرد اما این مبادلات در مورد رمز ارز ها بسیار راحت تر صورت می گیرد.

زمان مورد نیاز برای خرید ارز دیجیتال با دلار کاغذی

شاید بپرسید چقدر طول می کشد تا اسکناس های دلار به یک ارز دیجیتال مثلا تتر تبدیل شوند؟ مدت زمانی که نیاز است تا این کار انجام شود، به روش انتخابی شما بستگی دارد.

خرید از صرافی های فیزیکی سرعت بیشتری دارد ولی همانطور که گفته شد ممکن است امن نباشد اما استفاده از روش های دیگر به دلیل دو مرحله ای بودن بیشتر زمان می برد.

همچنین برخی بستر های ارز دیجیتال نسبت به سایر موارد، زمان بیشتری را نیاز دارند تا انتقال دارایی ها در آنها اتفاق بیافتد.

جمع بندی

روش های خرید ارز دیجیتال متنوع هستند و این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا با توجه با شرایطی که دارید راحت ترین روش را مورد انتخاب قرار دهید. در این مطلب، با بررسی مزایا و معایب روش های خرید ارز دیجیتال، شما را راهنمایی کردیم. ممنون از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.