۰

برنده بلیط رایگان بیزینس کلاس از هواپیمایی قطر شوید

بازدید 1023

19917719a6f44b89e43839dda9dd5b0b_XL

هواپیمایی قطر، برنده جایزه بهترین خط هوایی جهان در سال ۲۰۱۴، در حال برگزاری کمپینی آنلاین مخصوص کاربران ایرانی است. این کمپین به مناسبت افتتاح سرویس های ویژه مخصوص ایران راه اندازی شده است و شرکت کنندگان شانس برنده شدن سه بلیط کلاس تجاری (بیزینس کلاس) به مقصد دلخواه خود را دارند.

سرویس‌های ویژه ای که این کمپین به مناسبت افتتاح آنها راه اندازی شده است عبارتند از:

  • امکان خرید آنلاین بلیط با استفاده از تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب:در این سرویس، کاربر به صورت آنلاین و به قیمت درج شده به ریال، می تواند بلیط خود را جستجو و خریداری کند و بلافاصله بلیط الکترونی را دریافت کند. این سرویس به صورت کاملا آنلاین است و در هر ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، قابل دسترسی و استفاده است.
  •  وب سایت فارسی هواپیمایی قطر: برای بالابردن سطح کیفی سرویس به مسافران ایرانی، زبان فارسی، به زبان‌های رسمی وب سایت اضافه شده است و تمامی اطلاعات و سرویس‌های دیجیتال به زبان فارسی نیز ارائه می‌شود.
  •  پیشنهادها و قیمت‌های ویژه مخصوص ایران: با مراجعه به وب‌سایت هواپیمایی قطر یا عضو شدن در خبرنامه رایگان، می‌توانید از جدیدترین پیشنهادهای ویژه مخصوص مسافران ایرانی آگاه شوید.

برای شرکت در کمپین کافی است بهوب سایت winwithqatarairways.com بروید و مراحل مورد نیاز را طی کنید. توجه داشته باشید که برای بالابردن شانس برنده شدن، کافی است که بعد از ثبت نام، لینک اختصاصی خودتان را از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای پیام رسان (مانند Viber) برای دوستانتان ارسال کنید و آن‌ها را به شرکت در کمپین تشویق کنید.

 این کمپین به مدت ۴۵ روز برقرار است و برندگان در میانه اسفند ماه ۱۳۹۳ معرفی می شوند. برای مشاهده وب سایت کمپین و شرکت در قرعه کشی به این صفحه مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده  وب سایت رسمی هواپیمایی قطر که در آن شروع کمپین اعلام رسمی شده است نیز به این صفحه مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.