۰

راهنمای خرید گوشی‌های هوشمند ارزان‌ قیمت

Lumia 620 نوکیا
بازدید 1000

در حالی که یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در خرید گوشی‌های هوشمند هزینه آن است در این گزارش گوشی‌هایی را معرفی می‌کنیم که به لحاظ قیمت مناسب هستند و از ویژگی‌های مناسبی هم برخوردارند.معمولا صحبت از گوشی‌های هوشمند که می‌شود نام Galaxy S4 و آی‌فون روی زبان‌ها است،‌ اما اکثر مردم قدرت خرید چنین گوشی‌هایی را ندارد.در حالی که گوشی هوشمند به یکی از مهم‌ترین ابزاری تبدیل شده که تقریبا اکثر مردم از آن استفاده می‌کنند در این گزارش به چند پیشنهاد خوش قیمت در بازار گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم

Lumia 620 نوکیا یکی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون است که قیمت مناسبی دارد.این گوشی با قیمت ۶۰۰ هزار تومان در بازار موجود است و علاوه بر صفحه نمایش بزرگ، این گوشی از وضوح تصویر مناسب و قاب‌های رنگی متنوعی برخوردار است.

Lumia 620 نوکیا

Lumia 620 نوکیا

Lumia 520 محصول دیگری از نوکیاست که با قیمت ۵۰۰ هزار تومان موجود است. این گوشی هم مبتنی بر ویندوز فون است. پیشنهاد بعدی یک گوشی آندرویدی و محصول شرکت هوآوی است.

Lumia 520

Lumia 520

این گوشی که Ascend G510 نام دارد،‌ از صفحه نمایش چهار اینچی و دوربین پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد و امکانات خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.قیمتی که برای این گوشی تعیین شده ۵۰۰ هزار تومان است.در میان گوشی‌های سونی هم می‌توان محصولاتی یافت که از قیمت مناسبی برخوردارند.

Ascend G510

Ascend G510

Xperia U یکی از گوشی‌های سونی است که با قیمت حدود ۵۰۰ هزار تومان در بازار وجود دارد. این گوشی به پردازنده دو هسته‌ای و صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی مجهز شده است.

Xperia U

Xperia U

Xperia E هم که قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد، گوشی مناسبی است. وضوح تصویر این گوشی HD است و با صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی و دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسلی امکانات خوبی را در اختیار مشتریان می‌گذارد.

Xperia E

Xperia E

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.