۰

اپلیکیشن Maps همراه با قابلیت های مختلف برای موبایل های مبتنی بر ویندوز ۱۰ ارائه شد

بازدید 895

windows-10-event-the-verge-phone-maps

جدیدترین نسخه از پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند همراه با اپلیکیشن جدید Maps ارائه شد. براساس اعلام مایکروسافت این اپلیکیشن بر پایه پلتفرم تازه اپ های فراگیر برای ویندوز تهیه شده است.از جمله مهم ترین امکانات Maps می توان به گزینه هایی چون «بهترین نقشه ها، تصاویر هوایی، داده های مربوط به جستجوی محلی و رهگیری صوتی» اشاره نمود که از سرویس های Bing Maps و  HERE maps برای تهیه آنها استفاده شده.

علاوه بر زوم دو انگشتی امکانات دیگری هم برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به نمای هوایی از موقعیت شما و نمایش ترافیکی که در مسیر حرکتتان وجود دارد اشاره نمود.با کلیک روی دکمه Show My Location می توانید در کمترین زمان ممکن روی موقعیت فعلی خود زوم کنید و اگر قصد داشته باشید که مقصد خود را با استفاده از آن پیدا نمایید تنها کافی است که روی دکمه Search کلیک نمایید تا گروه هایی نظیر رستوران ها، کافه ها، هتل ها و مواردی از این دست برایتان نمایش داده شود.

اگر هتل محل اقامت شما در شهری واقع شده که هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن ندارید می توانید با استفاده از کارت جزئیات اطلاعات مربوط به مناطق دیدنی، رستوران ها& مراکز خرید یا حتی سرگرمی های آن شهر را به دست آورید.در مورد مسیر یابی هم باید بگوییم که این اپلیکیشن سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد را با در نظر داشتن شرایط ترافیکی در اختیارتان قرار می دهد. نقشه دارای وضعیت های جداگانه ای برای روز و شب است و هشدارهای مربوط به محدوده سرعت را هم برایتان نشان می دهد.

منبع:phonearena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.