۰

ال‌جی ۳۶۰ VR و ال‌جی ۳۶۰ CAM معرفی شد

بازدید 929

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت کره‌‌ای ال‌جی در MWC 2016  با تعدادی گجت خلاقانه قدم گذاشته که یکی از مورد انتظارترین آن‌ها، ال‌جی ۳۶۰ VR است که به همراه ال‌جی ۳۶۰ CAM ارایه شده است. به‌تازگی، این دو محصول توسط ال‌جی رسماً معرفی شده‌اند. برای جزئیات بیشتر، همراه نیوزآی تی باشید.

LG-360-VR-09-768x431

ال‌جی ۳۶۰ VR، یکی از کوچک‌ترین و جذاب‌ترین ابزارهای واقعیت‌مجازی محوری است که تابه‌حال، ارایه شده؛ هنگامی‌که این گجت را استفاده می‌کنید، در یک محیط عمومی، بسیار عادی به‌نظر خواهید رسید. با تنها ۱۱۸ گرم وزن، این محصول تنها در حدود یک‌سوم دیگر محصولات، وزن دارد. ال‌جی ۳۶۰ VR، انعطاف‌پذیر است و کاربران می‌توانند این وسیله واقعیت‌مجازی محور را در همه‌جا، با خود به‌همراه داشته باشند.

LG-360-CAM-08-768x431

ال‌جی ۳۶۰ VR می‌تواند از فاصله دو متری، یک نمایشگر ۱۳۰ اینچی را شبیه‌سازی نماید؛ این گجت منحصراً با ال‌جی جی ۵ که به‌تازگی ارایه شده است، کار می‌کند و و از طریق یک کابل USB-C، کاربران می‌توانند پرچم‌دار جدید ال‌جی را به این وسیله متصل نمایند. آنچه که برروی ال‌جی ۳۶۰ VR نقش می‌بندد، تراکم‌پیکسلی ۶۳۹ ppi دارد و با تمامی تصاویر و ویدیوهای ۳۶۰ درجه که توسط ال‌جی ۳۶۰  CAM به‌ثبت رسیده است، سازگاری خواهد داشت.

برای ایجاد محتوای ۳۶۰ درجه، می‌توانید از ال‌جی ۳۶۰  CAM استفاده نمایید که بسیار فشرده است و همراه با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی ۲۰۰ درجه، ارایه شده است. این دوربین سبک‌وزن، می‌تواند ویدیوهایی را با وضوح ۲K و صدای فراگیر ۵٫۱ از طریق سه میکروفون برای تجربه یک محتوای ۳۶۰ درجه همه‌جانبه ثبت نماید.

LG-360-CAM-01-710x434

ویدیوهایی ثبت‌شده، می‌تواند به کمک حافظه‌داخلی ۴ گیگابایتی این گجت، به‌طور مستقیم در ال‌جی ۳۶۰ CAM ذخیره شود؛ البته کاربران می‌توانند این مقدار حافظه را با یک کارت‌حافظه جانبی، ارتقا دهند. ظرفیت باتری، ۱۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است که اطلاعاتی از مدت زمانی‌که کاربران می‌توانند با یک‌بار شارژ به فیلم‌برداری بپردازند، مشخص نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.