۰

تلگرام ۳.۷ از راه رسید: قابلیت افزایش ظرفیت ابر گروها به ۵۰۰۰ کاربر

بازدید 1076

ابرگروه های تلگرام (Supergroups) در ماه نوامبر سال میلادی گذشته معرفی شدند و به ادمین هر گروه اجازه می دادند تا به جای ۲۰۰ کاربر، هزار کاربر را در گروه خود داشته باشد. همین تعداد کاربر برای یک گروه بیش از اندازه زیاد به نظر می رسید اما امروز بروز رسانی دیگری برای این سرویس پیام رسان از راه رسیده است که به مدیران گروه ها اجازه می دهد تا ۵۰۰۰ کاربر را در گروه خود داشته باشند.

ap_resize-1

نسخه ۳.۷ از تلگرام همچنین این ویژگی را در اختیار مدیران ابر گروه ها قرار می دهد که بتوانند پیام هایی را در گروه های خود Pin کنند؛ به این شکل کاربر همواره با آنها مواجه شود و با کلیک کردن روی لینکی که در بالای گروه قرار می گیرد، بتواند آن را مطالعه کند. (در تصویر پایین، در سمت راست و چپ Pinned Message را مشاهده کنید)

Screen-Shot-1394-12-24-at-12.32.40-w650

از سوی دیگر برخی ابزارهای دیگر نیز در دسترس مدیران گروه ها قرار گرفته که توسط آنها می توانند نظارت بیشتری بر مسدود کردن دسترسی کاربران داشته و تمام پیام های ارسالی توسط یک شخص خاص را حذف کنند.

لازم به اشاره است که تا پیش از این، صرفا گروه هایی می توانستند مراحل تبدیل به ابر گروه را طی کنند که ظرفیت آنها به ۲۰۰ کاربر می رسید. اکنون ولی مدیران گروه ها، هر زمان می توانند تصمیم بگیرند که گروه خود را به یک ابر گروه تبدیل نمایند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.