۰

دریافت ۵ تندیس زرین برند برتر از نگاه مصرف‌کنندگان ایرانی توسط سامسونگ

بازدید 1476

89da6902ea754ff405b3a4a3d854fcde_XL

روابط عمومی سامسونگ ایران خبر از انتخاب این شرکت به عنوان محبوب‌ترین کمپانی سال ۱۳۹۳ بر اساس نتایج نظرسنجی مردمی از نگاه مصرف‌کنندگان ایرانی داده است. برند سامسونگ به عنوان محبوب‌ترین برند در گروه‌های گوشی تلفن همراه، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و یخچال فریزر و تبلت شناخته شد و تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کرد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی برندهای برتر و محبوب مصرف‌کنندگان، روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، مراسم معرفی برندهای برتر در گروه‌های محصولی مختلف برگزار شد. این مراسم که با حضور مقامات کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی برپا گردید، برندهای برتر معرفی شدند. روند انتخاب این برندها بر اساس نظرسنجی مردم صورت گرفته است. پس از گذشت دو ماه از اعلام فراخوان نظرسنجی، حدود یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۳۰۶ رأی در ۷۶ گروه کالا و خدمات، ثبت شد و برندهایی که در هر گروه بیشترین آرای مردمی را دریافت کردند، به عنوان محبوب‌ترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی شدند که در میان برندهای خارجی، برند سامسونگ در سه گروه محصولی، تندیس زرین و در چهار گروه محصولی، تندیس سیمین را دریافت کرد.

شایان ذکر است به منظور ترویج فرهنگ تقدیر از هواداران مردمی برندها، از میان هواداران برندها از سراسر کشور که در نظرسنجی شرکت کرده بودند، به قید قرعه یک نفر از هواداران برند محبوب انتخاب و هدیه خود را از برند محبوب خود دریافت کردند.

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.