۰

پشتیبانی سرویس Maps گوگل از قابلیت مسیریابی و جستجوی آفلاین

بازدید 1005

82f84792d5260c73e1e30d13cde8a7fe_XL

گوگل قابلیت جدید و کاربردی را برای اپلیکیشن Maps معرفی کرد؛ به زودی به واسطه‌ی این سرویس، کاربران می‌توانند به صورت آفلاین به مسیریابی پرداخته و اطلاعات مقصد خود را به دست آورند.

از این پس در سرویس گوگل مپس می‌توان دستورات صوتی را برای مسیریابی نفطه به نقطه اجرا کرد. هدف گوگل از این قابلیت جدید، کمک به کاربران موجود کشورهای در حال توسعه که دسترسی محدودی برای اینترنت دارند، است. زیرا این دسته از کاربران معمولا به دلیل نرخ بالای اینترنت، عدم پوشش شبکه و مشکلات منطقه‌ای دسترسی پیوسته‌ای را به اینترنت ندارند، بنابراین نقشه‌های آفلاین همواره راه‌کاری مفید برای آن‌ها به شمار می‌رود.

در قابلیت جدید گوگل مپس، حتی اکر کاربران دسترسی مداوم به اینترنت نداشته باشند می‌توانند از تمامی سرویس‌ها و قابلیت‌های آن استفاده کنند. این قابلیت جدید به همراه ویژگی آفلاین یوتیوب، تا اواخر سال جاری ارائه می‌شود؛ قابلیت آفلاین یوتیوب نیز اجازه می‌دهد تا کاربران تا ۴۸ ساعت ویدئوهای یوتیوب را دانلود کرده و در دستگاه خود نگه دارند. علاوه بر این گوگل قصد دارد تا میزان دیتای مصرفی مرورگر کروم را بهینه کرده و مدعی شده که با این قابلیت جدید، کروم میزان استفاده از ترافیک اینترنت را تا ۸۰ درصد کاهش خواهد داد.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.