۰

تبلت اکسپریا Z4 سونی اپلیکیشن های اندرویدی آفیس را به صورت پیش فرض به همراه دارد

بازدید 1096

xvs02-23_1519cxs.0.0.0.jpg.pagespeed.ic.oPN6zBUwca

استراتژی مرتبط به نرم افزارهای آفیس کمپانی مایکروسافت هر روز از روز قبلی اش جذاب تر می شود. مدیران بخش توسعه ی این ابزار کمی قبل وارد همکاری با سرویس دراپ باکس شدند و بعد از آن نیز تصمیم گرفتند قابلیت بهره گیری از بسیاری از سرویس های خدمات ابری را در این مجموعه ی نرم افزاری فراهم سازند.

بعد از این موارد هم اهالی ردموند نسخه هایی رایگان از نرم افزار محبوب مورد بحث را در قالب اپلیکیشن هایی برای دو پلتفرم موبایلی شناخته شده ی iOS و اندروید عرضه نمودند و البته همزمان تصمیم گرفتند آفیس را به صورت رایگان بر روی تبلت ها و لپ تاپ های ارزان قیمت ویندوزی نیز در اختیار کاربران بگذارند.اکنون به نظر می آید مایکروسافت قصد دارد در درون خود پلتفرم موبایلی گوگل رخنه نماید و تا جایی که می شود یکی از خواستنی ترین ابزارهایش را به رایگان در اختیار کاربران اندروید بگذارد.

بعد از عرضه ی نسخه ای مناسب از آفیس برای تبلت های اندرویدی، مایکروسافت اخیراً تلاش دارد تا این مجموعه اپلیکیشن ها را به صورت مجانی در اختیار تولید کنندگان تبلت های یاد شده گذاشته و جامعه ی کاربری آنها را با این روش افزایش دهد.سونی یکی از اولین شرکت هاییست که اپ های مورد بحث را به صورت پیش فرض بر روی تبلت تازه اش یعنی Xperia Z4 نصب کرده تا خریداران این تبلت بتوانند از همان روز اول از Word، Excel و پاور پوینت بهره مند باشند.

دیروز در خبر ها داشتیم که سامسونگ نیز وارد همکاری مشابه با مایکروسافتی ها شده و اپلیکیشن هایی مانند OneDrive، OneNote و Skype را به صورت پیش فرض در تلفن های هوشمند گلکسی S6 جدیدش قرار داده است.اگرچه کره ای ها بر روی کهکشانی های تازه خود فعلاً آفیس را عرضه نمی کنند ولی شایعاتی وجود دارند که می گویند مقدمات این مسئله در حال فراهم شدن است و احتمالاً دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

ناگفته نماند امروز و تا ساعاتی دیگر مایکروسافت بنا دارد رویداد خبری خودش را در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون برگزار نماید و بسیاری از هواداران این شرکت با اشتیاق زیادی منتظرند ببینند کمپانی محبوبشان چه برنامه هایی را برای آینده در نظر دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.