۰

در سه ماهه دوم ۲۰۱۵، سامسونگ صدرنشین جدول فروش جهانی موبایل بوده است

بازدید 923

موسسه آماری Counterpoint Research به تازگی اطلاعات تازه ای را منتشر نموده که با استناد به آنها، می توان اذعان داشت که شرکت کره ای سامسونگ، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ بزرگ ترین فروشنده تلفن همراه در جهان بوده است.

Samsung_in_SM_Aura_Bonifacio_Global_City

بر اساس مشاهدات و تحقیقات موسسه یاد شده، سامسونگ توانسته بین ماه های آوریل تا ژوئن، سهمی ۲۱ درصدی از فروش موبایل در جهان داشته باشد. پس از این شرکت، نوبت به اپل رسیده تا با چهارده درصد در مقام دوم قرار گرفته و سپس هوآوی با ۹ درصد قادر گشته رتبه سوم را از آن خود نماید. جایگاه های چهارم و پنجم نیز به شیائومی و ZTE می رسد که هر کدام ۵ درصد از فروش جهانی موبایل را به خود اختصاص داده اند رسیده است.

حال اگر موبایل های ساده و غیر هوشمند را به این آمار اضافه نماییم و فروش کلی را در نظر گیریم، می توان گفت که جایگاه های اول تا سوم جا به جایی ندارند اما درصد های آنها، اندکی دست خوش تغییر می گردند. برای مثال، در شرایط یاد شده سامسونگ توانسته با ۱۹ درصد از فروش جهانی در مقام اول قرار گیرد، اپل با ۱۰ درصد، هوآوی با ۷ درصد، نوکیا با ۶ درصد، ZTE، شیائومی، الکاتل و ال جی نیز هر کدام با ۴ درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

اگرچه سامسونگ به شکل جهانی در رتبه اول فروش قرار گرفته اما در آمریکای شمالی، اپل توانسته با ۳۱ درصد در صدر قرار گیرد؛ جایی که سامسونگ با ۲۴ درصد از فروش، در جایگاه دوم ایستاده و ال جی نیز ۱۵ درصد از بازار را در دست دارد. در دوره زمانی مورد بحث، ۷۵ درصد موبایل های فروش رفته، هوشمند بوده اند و به طور کلی نیز ۵۰ درصد از موبایل های هوشمند به فروش رفته، از نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا همان LTE، پشتیبانی به عمل آورده اند.

Global-mobile-phone-market-share-based-on-Q2-shipments Mobile-phone-market-share-for-the-second-quarter-based-on-continents Q2-smartphone-market-share-by-continent

منبع:PhoneArena

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.