۰

عرضه پاوربانک وان پلاس در ۱۷ مارچ

بازدید 979

gsmarena_00117-660x434

دسامبر سال گذشته بود که وان پلاس اعلام کرد که در سال جدید باید منتظر محصولاتی متفاوت و جدیدی از سوی این شرکت باشیم. طبق ادعا این شرکت یکی از این محصولات جدیدی که قرار بود در اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه شود پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بود که تاریخ عرضه این محصول بطور دقیقی مشخص نبود و فقط جزیئیاتی از قیمت و برخی مشخصات آن به بیرون درز کرده بود.

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که منتظر این پاوربانک بوده اید روز ۱۷ مارچ را فراموش نکنید. وان پلاس امروز تاریخ دقیق عرضه این پاوربانک را مشخص کرد. و قرار است سه شنبه این هفته پاوربانک وان پلاس عرضه شود.اسمارت فون های وان پلاس و موفقیت آنها را به یاد دارید؟ دلیلی که باعث موفقیت این اسمارت فون ها شد قیمت بسیار کم و در عین حال مشخصات خوبشان بود. انگار وان پلاس قصد دارد پاوربانک خودش را نیز با این روش محبوب کند. قیمت این پاوربانک همان قیمتی که قبل گفته شده بود است و تغییری نکرده. حدود قیمت این پاوربانک معادل ۱۴/۹۹ دلار خواهد بود که با توجه به مشخصاتش قیمت مناسبی است.

اگر مایل به خرید این پاوربانک باشید، بد نیست در سایت رسمی این شرکت لیست کشورهایی که خرید از آنجا امکان پذیر است را مشاهده کنید و در صورتی که کشور محل سکونت شما پشتیبانی می شود، نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. همچین در نظر داشته باشید که به احتمال زیاد تعداد پاوربانک های قابل فروش وان‌پلاس، همانند تلفن های هوشمند این شرکت محدود خواهد بود.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.