۰

شروع تولید تبلت های اختصاصی اچ تی سی

بازدید 1019

اچ تی سی، شرکتی که با اصالتی خاص و سبکی اختصاصی در دنیای اسمارت فون ها جلو می‌رود. Htc Flyer را به یاد دارید؟ از آن تاریخ تقریباً ۳ سال می‌گذرد و اچ تی سی به‌صورت تکی وارد دنیای تبلت ها نشد. نکسوس ۹ جرقه‌ای بود که توسط گوگل با همکاری این شرکت زده شد تا شاید خجالت اچ تی سی برای تبلت ها آب شود و نویدی باشد برای تبلت های مستقل این شرکت؛ همین نیز شده است و خود شرکت اعلام کرد که به‌زودی تبلتی را به‌صورت مستقل عرضه می‌کند.

بر اساس منبع خبری Focus Taiwan، مدیر امور مالی این شرکت آقای Chang Chia-lin اعلام کرده است که اچ تی سی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط تولید اختصاصی تبلت های خودش است. همچنین وی افزود که قرار است سال آینده همزمان با رونمایی پرچم‌دار جدید، تبلت هایی نیز معرفی شود. معاون مدیرعامل شرکت در صحبت‌های بیان کرد که تمامی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بعد از انبوه‌سازی نکسوس ۹ انجام خواهد شد.

201411040023t0001

درحالی‌که هنوز معلوم نیست نام برند جدیدی که اچ تی سی قرار است تبلت های خود را با آن تولید کند، چیست اما بر اساس گفته‌های Jack Tong، مدیر اچ تی سی در آسیا به Focus Taiwan، اچ تی سی قرار نیست وارد بازار میان رده یا حتی پایین رده شود. برای مثال هدف‌گذاری بر ارائه تبلت های ارزان قیمت نشده است و همچنین قرار نیست تبلت های آینده این شرکت یک اسمارت فون بزرگ در حدود ۷ اینچ باشد! با توجه به این گفته می‌توان حدس زد که قرار است وارد رقابت با چه شرکتی شود؛ اپل! حدس این رقابت زیاد سخت نیست چراکه هم‌اکنون اچ تی سی به حدی رسیده تا بتواند ازنظر طراحی با اپل رقابت داشته باشد و با کمک تجربه به‌دست‌آمده توسط نکسوس ۹، کوله‌بار خود را محکم‌تر کرده است. این‌که اچ تی سی بتواند در بازار تبلت ها سهمی را از سامسونگ بگیرد، هنوز جای تأمل دارد اما مطمئن هستیم ضرر نخواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا با وارد شدن تبلت های اندرویدی اچ تی سی تمایل به خرید تبلت های اندرویدی سامسونگ کم خواهد شد؟

[phonearena][Focus Taiwan]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.