۰

تصاویر سونی اکسپریا Z4 به همراه مشخصات سخت افزاری لو رفتند

بازدید 1006

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak

تصاویر تازه ای از یک موبایل متعلق به شرکت سونی لو رفته که ادعا می شود به احتمال زیاد، جدیدترین پرچمدار شرکت ژاپنی خواهد بود. این مدل با کد رمز E6553 شناخته می شود و آنگونه که خبر می رسد، از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می گیرد و دلیل اینکه بسیاری بر این باورند که موبایل مورد بحث، همان Z۴ بوده، در اصل استفاده از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام است.

بر اساس تصاویر، می توان گفت که سونی یک بار دیگر قصد استفاده از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی را در دوربین این موبایل هوشمند دارد؛ در خصوص طراحی نیز همانگونه که مشاهده می کنید، یک بار دیگر از «شیشه» در ساخت بخش پشتی آن بهره گرفته شده است.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak-1

انتظار می رود که سونی، پرچمدار جدید خود به نام Xperia Z4 را با نمایشگری ۵.۱ اینچی و رزولوشن تصویر Full HD به بازار عرضه کند؛ چنین رزولوشنی، در واقع چگالی ۴۳۲ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد که در برابر پرچمداران سال ۲۰۱۵، شاید چنان حرفی برای گفتن نداشته باشد.

همانگونه که پیشتر نیز ذکر شد، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ از این اسمارت فون پشتیبانی به عمل می آورد؛ این چیپست دارای پردازنده ای ۶۴ بیت، ۸ هسته ای و نهایت فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. جهت اطلاع دوستداران بازی های همراه، Z4 از پردازنده گرافیکی Adreno 430 استفاده می کند. در ادامه می توان به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی (۲۳ گیگابایت در اختیار کاربر) قابل گسترش اشاره داشت.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak-2

مستنداتی که از سوی FFC (کمیسیون ارتباطات فدرال) فاش شده، خبر از وجود درگاه کارت حافظه می دهد. همانگونه که ذکر شد و در تصویر نیز مشاهده می کنید، دوربین اصلی این محصول ۲۰.۷ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. پرچمدار بعدی سونی همچنین از گواهی IP68 استفاده می کند؛ به این معنی که تا ۳۰ دقیقه، در عمق یک متر و نیم متری دوام می آورد. Z4 از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر و اندروید ۵ به صورت پیش فرض، بهره می برد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.