۰

موتورولا گوشی‌های جدید خود با نام Moto X Style و Moto X Play را معرفی کرد

بازدید 995

موتورولا دقایقی قبل دو گوشی جدید خود با نام Moto X Play و Moto X Style را معرفی کرد.موتورولا امروز دو گوشی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. موتو ایکس پلی و موتو ایکس استایل نام دو نسخه‌ای خواهند بود که موتورولا به عنوان پرچم‌دار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

c7a0e724924fceebd78606a77c4c95f2_XL

موتو ایکس استایل داراری صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD است و بدلیل داشتن حاشیه‌های کم موتورولا مدعی است که کار با آن به راحتی کار با دیگر پرچم‌داران موجود در بازار خواهد بود. به علاوه دوربین این گوشی سنسور ۲۱ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی فلش‌دار آن را همراهی ‌می‌کند. موتو ایکس استایل از شارژ توربو که سریع‌ترین شارژر موجود جهان است نیز پشتیبانی خواهد کرد. سیستم عامل نسخه‌ای از این گوشی با نام Pure Edition به گفته‌ی موتورولا اندروید خام خواهد بود. گفتنی است این نسخه مختص کشور آمریکا است.

موتو ایکس استایل از پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی در ۳ نسخه‌ی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که قابلیت افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را نیز دارد. موتو ایکس استایل با قیمتی ۳۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

style

Moto X Style press images 10

style23

CLAPsssUcAANhLA.jpg large

موتو ایکس استایل

موتو ایکس پلی نام دیگر پرچم‌دار موتورولا است که صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی دارد. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ در کنار دو گیگابایت رم، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری قدرتمند ۳۶۳۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

موتو ایکس پلی در نسخه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قابلیت افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را خواهند داشت. این گوشی نیز ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار کمتر از پرچم‌داران سامسونگ و اپل قیمت خواهد داشت و از اواخر مرداد ماه روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

play

play2

play6

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.