۰

اپلیکیشنی برای یافتن پارکینگ خودرو/ با موبایلتان پارک کنید

بازدید 1150

از آنجایی که نبود جای پارک خودروها و وسائل نقلیه از جمله معضلات زندگی شهری است، نرم افزارهای موبایل این بار هم به کمک آمده و نزدیکترین پارکینگ شبانه روزی را به شما نشان می دهد.، این روزها برای هر معضل و یافتن راه حلی باید سری هم به اپلیکیشن های موبایل زد؛ این برنامه های کاربردی برای هر موضوعی راهکاری ارائه می دهند.

cover_256

یکی از معضلات این روزهای زندگی شهری، نبود جای پارک خودرو و سایر وسایل نقلیه است که یک نرم افزار بومی، با اعلام آدرس تمامی پارکینگهای شبانه روزی در کل کشور، فرد را به سمت نزدیک ترین پارکینگ هدایت می کند.این نرم افزار داخلی که با نام پارکینگ شبانه روزی کل کشور تولید شده ۹۶ کیلوبایت حجم دارد و برای سیستم های اندروید قابل استفاده است.

با این وجود، اگر می خواهید اطلاعات و آدرس پارکینگهای شبانه روزی سراسر کشور و تمام شهرهای کوچک و بزرگ کشور را داشته باشید، اگر به شهری سفر کرده اید و دنبال پارکینگ هستید، اگر علاوه بر پیدا کردن پارکینگ، شبانه روزی بودن آن را هم نیاز دارید و اگر به شهرهای دیگر مراجعه می کنید و مشکل یافتن پارکینگ دارید و اگر می خواهید اطلاعات تمام پارکینگهای روزانه تهران را داشته باشید این برنامه را دانلود کنید.

در این اپلیکیشن آدرس پارکینگها در دو نوع دسته بندی در اختیار کاربر قرار می گیرد و امکان جستجو براساس نام پارکینگ و آدرس وجود دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از http://iranapps.ir/app/com.tikmedasli.parking دانلود کنید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.