۰

ارائه سرفیس پرو ۴ مایکروسافت در دو نسخه با پردازنده Core M

بازدید 986

microsoft-surface-pro-4-800x450

رقابت برای وارد کردن تبلت‌ها به دنیای تجارت در آینده‌ی نزدیک جذاب‌تر خواهد شد. اپل با آیپد پرو وارد این حوزه شده و مایکروسافت نیز سعی دارد رقبایی را از سری سرفیس‌‌پرو راهی بازار کند. شنیده‌ها حاکی است که مایکروسافت سرفیس پرو ۴ را در دو نسخه عرضه خواهد کرد.

رقابت در دنیای تبلت‌ها وارد فاز جدیدی خواهد شد، چراکه کمپانی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی محصولات خود به دنیای تجارت هستند. براساس اطلاعات ارائه شده مایکروسافت در حال کار روی دو نسخه‌ از سرفیس‌پرو ۴ است. این دو نسخه شامل نمونه‌ی ۱۲ و ۱۴ اینچی خواهد بود که رزولوشن صفحه‌ی نمایش هر دو نسخه‌ ۲٫۱۶۰ در ۱٫۴۴۰ است.

مایکروسافت علاوه بر عرضه‌ی دو نسخه از سرفیس‌پرو ۴، از نظر مشخصات فنی نیز محصول خود را بسیار قدرتمندتر از پیش روانه‌ی بازار خواهد کرد. بهره‌گیری از پردازنده‌های Core M برادول مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتر اینتل، سرفیس‌پرو ۴ را تبدیل به یکی از قدرتمندترین گجت‌های موبایل می‌کند که بدون نیاز به فن، قادر به کار است. استفاده از این پردازنده‌ها طبیعتا منجر به باریک‌تر شدن و افزایش طول عمرباتری سرفیس پرو ۴ خواهد شد.

گمانه‌ها حکایت از این دارد که تبلت مایکروسافت به‌همراه حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی و به‌همراه حافظه‌ی داخلی SSD با ظرفیت بیشتر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.