۰

لپ تاپ های جدید Z41 و Z51 از لنوو همراه با دوربین RealSense 3D عرضه می شوند

بازدید 1020

Z41_Black

Z41_Black

اگر قصد خرید یک لپ تاپ جدید برای استفاده در محیط های آموزشی و کاری را دارید ممکن است دو محصول جدید لنوو به نام های Z41 و Z51 مورد توجه تان قرار بگیرند.این دو لپ تاپ علاوه بر اینکه با قیمت پایینی عرضه می شوند، امکانات قابل توجه ای دارند که در ادامه به ذکر خلاصه ای از آنها می پردازیم.

هر دوی این محصولات خصوصیات سخت افزاری یکسانی دارند و اصلی ترین تفاوت شان در اندازه، وزن، نمایشگر و البته نوع پردازنده گرافیکی آنهاست. مدل Z41 یک لپ تاپ ۱۴ اینچی و Z51 پانزده اینچی است با این همه، هر دویشان دارای نمایشگرهای فول اچ دی با رزلوشن ۱۰۸۰p هستند و به همین دلیل به لحاظ نظری صفحه نمایش Z41 باید شارپ تر باشد.

لپ تاپ Z41 همراه با پردازنده گرافیکی AMD R7-M360 عرضه می شود در حالی که مدل Z51 از جی پی یو AMD R9-M375 بهره می برد. به غیر از این وجه تمایز، هر دوی این محصولات از چیپست های اینتل بهره می برند و پیکره بندی شان تا چیپست Core i7، شانزده گیگابایت رم DDR3L و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD یا SSD قابل پیکره بندی است و علاوه بر این هر دویشان از استانداردهای ارتباطی بلوتوث، وای فای، و USB پشتیبانی می کنند.

کاربران همچنین می توانید اسپیکرهای دستگاه مورد نظر خود را از نوع استریو ۲٫۵ واتی JBL انتخاب نمایند. گفتنی است که هر دوی این لپ تاپ ها تا ماه ژوئن وارد بازار می شوند و قیمت پایه اعلام شده برای Z41 برابر با ۴۹۹ دلار و نسخه بهره مند از دوربین RealSense 3D با قیمت پایه ۵۹۹ دلار به فروش می رسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.