۰

تبلت غول پیکر Galaxy View رسما معرفی شد

بازدید 1108

یک هفته پس از نشر تصاویری منتسب به گلکسی ویو، امروز سامسونگ رسما از این تبلت بزرگ ۱۸٫۴ اینچی خود پرده برداشت. کمپانی کره ای معتقد است که این تبلت، بزرگ ترین دستگاه اندرویدی موجود در بازار است و با این حال رقبا در حال دست و پا کردن دستگاه های بزرگ تری هستند.

Galaxy_View_Main

با نمایشگری ۱۸٫۴ اینچی، رزولوشن دستگاه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (تمام اچ دی) گزارش شده. زیر نمایشگر آن چیپ اگزینوس ۷۵۸۰ نهفته است که مشتمل بر سی پی یو هشت هسته ای با سرعت پردازش ۱٫۶ گیگاهرتز است.

علاوه بر این موارد، دستگاه از رم ۲ و حافظه ۱۶/۳۲ گیگابایتی برخوردار است. گلکسی ویو از یک دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر برخوردار است و درون دستگاه باتری بزرگ ۵۷۰۰ میلی آمپری جای خوش کرده. با این باتری می توان ۸ ساعت ویدیو را بدون مشکل تماشا نمود.

تبلت از اتصالات ۴G LTE، وای فای و بلوتوث ۴٫۱ بهره می برد و ضخامتی معادل ۱۱٫۹ میلی متر دارد. دو اسپیکر و پایه ای دو سو نیز برای گلکسی ویو در نظر گرفته شده است که کار را برای تماشای ویدیو بسیار راحت تر می کند، خصوصا اگر تمایلی به تماس فیزیکی با دستگاه نداشته باشید.

هنوز قیمتی برای دستگاه اعلام نشده اما دو خرده فروشی B&H و Adorama، چند روز پیش قیمت ورژن ۳۲ گیگابایتی وای فای دستگاه را ۵۹۹ دلار اعلام نمودند. تاریخ عرضه به بازار نیز هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.