۰

گیگابایت ۴ گوشی ارزان‌قیمت معرفی کرد

تصویر پیدا نشد !
بازدید 515

شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار کامپیوتر، به تازگی از چهار گوشی پایین رده و ارزان قیمت رونمایی کرد.

gigabyte

گیگابایت از چهار گوشی جدید رونمایی کرد که در اصل دو گوشی در دو مدل هستند. این گوشی‌ها گیگابایت کلاسیک (Gigabyte Classic) و کلاسیک لایت و «گیگابایت اسنس» (Gigabyte Essence) و اسنس ۴ نام دارند. این چهار گوشی همه دو سیم‌کارته هستند و از شبکه‌ی ارتباطی ۳G پشتیبانی می‌کنند و زیر ۱۰۰ یورو قیمت دارند.

گیگابایت کلاسیک

این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌ها بهترین سخت‌افزارها را دارد. این دستگاه یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p با تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر اینچ دارد و با ضخامت ۸٫۶ میلی‌متر از سه مدل دیگر باریک‌تر است. در این گوشی از تراشه‌ی Spredtrum و رم ۱ گیگابایتی استفاده شده است. از دیگر مشخصات کلاسیک می‌توان به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و جایگاه کارت microSD و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. گیگابایت کلاسیک ۹۵ یورو قیمت دارد.

gigabyte-classic

گیگابایت کلاسیک لایت (Lite)

کلاسیک لایت یک صفحه‌ نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل دارد. در این گوشی از تراشه‌ی مشابه کلاسیک استفاده شده و تنها ۵۱۲ مگابایت رم دارد. در این گوشی نسخه قدیمی اندروید یعنی ۴٫۴ کیت‌کت اجرا می‌شود. دوربین‌های این گوشی هم ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند. حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایت بوده و جایگاه کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی خارجی microSD را پشتیبانی می‌کند. باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری کلاسیک لایت اندکی بزرگ‌تر بوده، اما عمر باتری تقریبا یک‌سان است. گیگابایت کلاسیک لایت حدود ۷۵ یورو قیمت خواهد داشت.

gigabyte-classic-lite

گیگابایت اسنس

این گوشی یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۱۸ پیکسل بر اینچ دارد. در اسنس هم از تراشه‌ای مشابه کلاسیک لایت استفاده شده و نسخه‌ی ۴٫۴ اندروید در آن اجرا می‌شود. دوربین‌ها هم یک‌سان هستند. ضخامت و وزن در اسنس در مقایسه با لایت کمتر هستند (۸٫۸ میلی‌متر و ۱۲۰ گرم در مقابل ۹٫۴ و ۱۴۵ گرم). باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه هم بسیار کوچک است. قیمت گیگابایت اسنس ۷۰ یورو خواهد بود.

gigabyte-essence

اسنس ۴

اسنس ۴ با قیمت ۵۵ یورو ارزان‌ترین نوع این چهار مدل موبایل است. این دستگاه براساس اسنس ساخته شده، اما این یکی کوچک ترین صفحه نمایش را دارد؛ صفحه نمایشی ۴ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۳۳ ppi. گیگابایت اسنس ۴ فقط یک دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۰٫۳ مگاپیکسلی دارد. در این دستگاه از تراشه‌ی مدیاتک با پردازنده‌ی دو هسته‌ای استفاده شده است. دیگر مشخصات این گوشی شامل حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی و باتری ۱۳۰۰ میلی‌آمپری می‌شود.

gigabyte-essence-4

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.