۰

رونمایی دل از لپ‌تاپ چند منظوره‌ی Inspiron 15 7000 با بدنه آلومینیومی

بازدید 1128

Dell-Inspiron-7000-Series-2-in-1-Small

دل که یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ تایوان است، امروز از لپ‌تاپ دو منظوره inspiron 15 7000 خود رونمایی کرد که دارای بدنه آلومینیومی با کیفیت و عمر باتری خیلی خوب است.

این دستگاه دو منظوره به یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ، بدنه آلومینیومی با کیفیت ساخت بالا و یک باتری خوب مجهز شده است که ۸ ساعت و ۵۴ دقیقه‌ شارژدهی دارد. این دستگاه می‌تواند در ۴ حالت تبلت، لپ‌تاپ، خیمه‌ای شکل (tent) و پایه‌ای (استند) قرار گیرد که در حالت آخر می‌توان با زاویه مناسب در شرایطی مانند پرواز با هواپیما به تماشای فیلم پرداخت. نمایشگر این تبلت به فناوری TrueColor مجهز شده است که به عنوان یکی از قابلیت‌های جدید به لپ‌تاپ‌های اینسپایرون سری ۷۰۰۰ اضافه شده و در کنار آن می‌توان از زوایه دید بسیار خوب پنل IPS، رنگ‌های جذاب و شفاف و در عین حال اشباع‌ شده لذت برد.

نرم‌افزار صوتی Standard Waves MaxxAudio Pro تجربه مالتی‌مدیای بسیار خوبی را در کنار اسپیکرهای قدرتمند دستگاه به شما هدیه می‌کند. از جمله امکانات جذاب دیگر این دستگاه می‌توان به صفحه کلید فول‌سایز  مقاوم اشاره کرد که دارای نور پس‌زمینه است. ضخامت این لپ‌تاپ سبک تنها ۲۰ میلی‌متر است و در عین استحکام بالا حمل و نقل آن کاملا ساده است. اینسپایرون ۱۵ ۷۰۰۰ از استاندارد جدید وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ac بهره می‌برد که محدوده‌ی آنتن‌دهی آن قوی‌تر شده و سرعت دانلود بهتری را برای وب‌گردی، پخش محتوای آنلاین و چت‌های تصویری در اختیار شما قرار می‌دهد.

فروش دستگاه دو منظوره‌ی Inspiron 15 7000 در آمریکا از دوم تیرماه با قیمت پایه‌ی ۵۴۹٫۹۹ دلار از طریق سایت Dell.com انجام می‌گیرد.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.